رئیس شورای اسلامی شهرقدس : رمز موفقیت در مقابله با کروناویروس ماندن در خانه است

شهرقدس (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهرقدس بهترین راهکار برای مقابله با کروناویروس را ماندن در خانه و پیوستن به کمپین" در خانه می‌مانیم" دانست .

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای اسلامی شهرقدس : رمز موفقیت در مقابله با کروناویروس ماندن در خانه است

حسین چناقچی ، رئیس شورای اسلامی شهرقدس در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای اسلامی در سخنانی تصریح کرد : همه باید با رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در اماکن عمومی از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کنیم .

او در ادامه اظهار کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان و پیامدهای ناگوار آن، همه مسئولان و مردم در کنار هم باید با رعایت نکاتی که از سوی وزارت بهداشت عنوان می شود در مبارزه با این بیماری کوشا باشند.

او اذعان کرد : اطلاع رسانی مناسب سبب ایجاد آرامش در شهروندان و کاهش اضطراب آنها می‌شود و از شهروندان تقاضا دارم که به اخبار کذبی که در فضای مجازی دست به دست میشود اعتنایی نکنند و با رعایت اصول بهداشتی و عدم حضور در اماکن عمومی از ابتلا و شیوع کروناویروس پیشگیری کنند .

رئیس شورای اسلامی شهرقدس تصریح کرد : ضدعفونی کردن مداوم وسایل حمل و نقل عمومی، وسایل بازی در بوستان‌ها، ماشین‌ها و ایستگاه‌های آتش نشانی، ایستگاه‌های اتوبوس و محیط اداری از دیگر اقدامات مدیریت شهری در راستای کاهش بیماری کرونا در سطح شهرقدس است.

چناقچی بیان کرد : سفید پوشان کادر پزشکی و درمانی با به صدا درآمدن زنگ شیوع کروناویروس در کشور عزم را جزم کرده و به حالت آماده باش درآمده اند و خالصانه در راستای خدمت به مردم ایستادند و کروناویروس را به جان خریدند، وجدان کاری پرستاران و پزشکان و کادر درمانی ما کمتر از اخلاص رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیست .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار