ضرورت پرهیز از هرگونه تردد و مسافرت غیرضروری به فارس تا اطلاع ثانوی

شیراز(پانا) _در نشست بررسی آخرین اقدامات حوزه سلامت فارس برای مقابله با کرونا ویروس جدید، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا اطلاع ثانوی از هرگونه تردد و مسافرت غیرضروری به فارس خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت پرهیز از هرگونه تردد و مسافرت غیرضروری به فارس تا اطلاع ثانوی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشگاه شیراز با اعلام اینکه غربالگری مسافران در مبادی ورودی شیراز از هفته گذشته تاکنون در حال انجام است، گفت: با توجه به اینکه پذیرش و اسکان مسافران در فارس ممنوع شده است، در صورت مشاهده مورد مشکوک به ابتلا، فرد به مراکز درمانی انتقال یافته و انجام تمام مراحل درمان و آزمایش ها با هزینه شخصی افراد انجام می شود.

دکتر «مهرزاد لطفی» با اشاره به اینکه تمامی مراکز تفریحی و گردشگری در فارس تعطیل است، از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری به استان خودداری کرده و با همدلی و همکاری، مجموعه سلامت فارس را در تامین سلامت جامعه یاری رسانند.

دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده برای مبتلایان در بیمارستان های حضرت علی اصغر(ع) و شهید دکتر چمران ارائه داد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز از تهیه و تامین لباس های محافظتی برای کارکنان بهداشت و درمان در مراکز تولیدکننده استان خبر داد.

دکتر «محمدرضا ادراکی» رییس دانشکده پزشکی شیراز نیز دیگر عضو این نشست بود که از برگزاری نشست با اساتید، دستیاران و دانشجویان برای پوشش خدمت رسانی به مردم در مراکز درمانی خبر داد.

همچنین مهندس «سیامک شمس» رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه به تبیین اقدامات انجام شده در زمینه تدوین و اجرای شیوه نامه های اجرایی، چک لیست نظارتی و فرم گزارش دهی و همچنین هماهنگی های بین بخشی معاونت بهداشت دانشگاه در زمینه بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان پرداخت.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز گزارشی از اقدامات حوزه های تحت مدیریت خود در این زمینه ارائه کردند.

بررسی فعالیت آزمایشگاه مرجع استان، نوبت کاری پزشکان و دستیاران در مراکز درمانی، پوشش خدمت رسانی به بیماران مبتلا در بیمارستان شهید دکتر چمران، غربالگری و اطلاع رسانی مردم در مبادی ورودی شیراز، پیش بینی نقاهتگاه ویژه موارد مشکوک و فعالیت گروه های جهادی، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

این نشست صبح امروز، بیست و چهارم اسفند در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار