رئیس داروخانه ۲۹ فروردین ارتش؛ 

داروخانه ۲۹ فروردین مرجع تامین داروهای تامیفلو و هیدروکسی کلوروکین است

تهران(پانا)- رییس داروخانه ۲۹ فروردین ارتش گفت: با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا داروخانه ۲۹ فروردین ارتش بعنوان یکی از چند داروخانه عرضه داروهای کرونایی به بیماران کرونایی خدمات دارویی ارائه می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
داروخانه ۲۹ فروردین مرجع تامین داروهای تامیفلو و هیدروکسی کلوروکین است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، وحیده چالاکی روز شنبه اظهارداشت: کارکنان داروخانه ۲۹ فروردین در خدمت بیماران عزیز کرونایی هستند و داروهای تامیفلو و هیدروکسی کلوروکین را به بیماران کرونایی ارائه می‌دهد.

رییس داروخانه ۲۹ فروردین ارتش با اشاره به ارائه خدمات دارویی افزود: در حال حاضر ما دونوع داروهای مخصوص جهت کنترل ویروس کرونا را داریم، برابر جمعیتی که مراجعه می‌کنند تلاش می‌کنیم تا جایی موجودی از سوی وزارت بهداشت به داروخانه ارسال شود در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار دهیم.

چالاکی ادامه داد: یک بخش از داروخانه را کاملا ایزوله کردیم و در این قسمت مراجعه‌کنندگان می‌توانند با صبوری داروهای موردنیاز را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه مردم نگران تهیه داروها نباشند خاطرنشان کرد: به علت مراجعه زیاد شاید یکی از داروها در روز مراجعه تمام شود اما نگران نباشند ما سعی می‌کنیم کسری داروها را بلافاصله در فردای ان روز تامین کنیم.

رییس داروخانه ۲۹ فروردین ارتش مردم را به رعایت نکات بهداشتی ترغیب کرد و گفت: با رعایت کامل بهداشت فردی و اتحاد عمومی و همچنین با آرامش و قرنطینه در منزل علاوه بر سلامت خود از انتقال ویروس به دیگران جلوگیری کنیم و انشاالله در آینده نزدیک این مهمان ناخوانده را ریشه‌کن کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار