مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

تجلیل از فعالیت های چشمگیر معلمان و دانش آموزان اسلامشهری در شبکه مجازی

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از فعالیت های چشمگیر معلمان و دانش آموزان اسلامشهری در شبکه مجازی تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالیت های چشمگیر معلمان و دانش آموزان اسلامشهری در شبکه مجازی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، با توجه به تعطیلی مدارس جهت پیشگیری از ابتلا دانش آموزان به ویروس کرونا و برای جلوگیری از اختلال در آموزش دانش‌آموزان، معلمان در منزل از طریق تدریس مجازی وگروههای آموزشی با ارسال فایل های آموزشی جریان یادگیری را در دانش آموزان پیگیری می کنند.

معلمان آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برای آموزش غیر حضوری دانش آموزان تمام تلاش خود را می کنند و امروز شاهد هستیم که همکاران فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدامات ارزشمندی را جهت کمک به جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان به صورت داوطلبانه انجام می دهند.

متن پیام تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از این معلمان عزیز به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشاینده بخشایشگر

با آرزوی سلامتی و شادکامی برای همکاران فداکار،زحمتکش وخستگی ناپذیرم،لازم می دانم از معلمان فداکاری که آرامش و راحتی خویش را سپر کردند تا اندیشه و اندیشیدن دراین خاک تنومند شود ، ازصمیم قلب تقدیر و تشکر نمایم.

درایامی که سپری شد دچارخشم طبیعت شدیم وآفت ویروس کرونا به کشورمان سرایت کرد.دچاررنج شدیم ولی نیک میدانیم که رنج ها،گنجهایی در خوددارند.،ودردها،آسودگی هایی را با خود به ارمغان دارند.

همکاران عزیزم،رسالت ما براین است که با بسط افق دید و گسترش علم ومهربانی،زیباییهای طبیعت را گوشزد کنیم وازتلاطم خشم طبیعت بکاهیم.

عزیزانم،هیچ آگاه شدنی بدون رنج نیست و این معجزه دستان توانمند شما معلمان بود، زمانی که گمان می‌رفت قهر طبیعت مدارس ما را به تعطیلی کشانده است ،شما دو صد چندان برارزش علم وعلم آموزی افزودید وهمراه جهادگران سلامت ،ثابت کردید که خواستن،نقطه آغازین تمام هدفهاست.

چه انرژی هایی که از تدریس شمادرفضای مجازی به جامعه بازگشت ویا این که زمان،گرانبهاترین کالای هستی ،بیهوده تلف نشد.

به پاسداشت زحمات همه همکارانم در حوزه های مختلف تعلیم وتربیت،ضمن تقدیر صمیمانه،آرزوی سعادت مدام و خوشنامی مستدام دارم.

حسینعلی بنار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار