پرداخت مبلغ ۳۷۱میلیون ریال به مددجویان نی ریزی برای مقابله با کرونا

نی ریز(پانا) - به گفته‌ی رئیس کمیته امداد نی‌ریز، مبلغ ۳۷۱ میلیون ریال به ۱۰۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان، به منظور پیشگیری از بیماری کرونا اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت مبلغ ۳۷۱میلیون ریال به مددجویان نی ریزی برای مقابله با کرونا

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی‌ریز، مهدی درویش‌زاده رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی‌ریز عنوان کرد: مبلغی بالغ بر ۳۷۱ میلیون ریال برای تهیه بسته بهداشتی مقابله با کرونا ویروس به سالمندان زمین‌گیر، بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت اختصاص یافته است .
درویش‌زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطر آن برای مددجویانی که دارای سیستم ایمنی ضعیف‌تر و بیماری‌های زمینه‌ای هستند، عنوان نمود‌: مبلغ ۳۷۱ میلیون ریال از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان برای تهیه بسته بهداشتی حمایتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و صابون مایع به حساب ۱۰۶ نفر از مددجویان واجد الشرایط واریز شد.
مهدی درویش‌زاده با ابراز نگرانی نسبت به آسیب‌هایی که به اقشار نیازمند از کمیابی و کمبود اقلامی نظیر ماسک و ژل ضدعفونی وارد می‌شود، گفت: امیدواریم که خیران گرانقدر و نیکوکاران خیر اندیش در این زمینه نیز با کمک به این نهاد بار مشکلات و نگرانی ناشی از این ویروس جدید را برای مددجویان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج، کاهش دهند.
درویش‌زاده افزود: این نهاد مقدس آماده دریافت اقلام ضدعفونی و بهداشتی برای نیازمندان تحت حمایت است.

خبرنگار:محمدصادق مرحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار