آماده‌باش کامل پرسنل آتش نشانی شیراز در چهارشنبه آخر سال

شیراز(پانا) - رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، با اشاره به اینکه شیراز یکی از ایمن‌ترین شهر‌ها در بخش چهارشنبه پایان سال است، از عموم مردم خواست تا امسال با تاکید بیشتری در منزل بمانند و از حادثه‌آفرینی بپرهیزند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش کامل پرسنل آتش نشانی شیراز در چهارشنبه آخر سال

محمد هادی قانع صبح امروز در نشست خبری خود که به صورت مجازی و با حضور خبرنگاران برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان‌های امدادرسان خصوصا آتش‌نشانی در سال‌های گذشته، در بحث چهارشنبه آخرسال، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمرکز بخش درمان بر مراقبت از بیماران کرونایی و شهروندان است بنابراین مردم نباید با ایجاد حادثه در چهارشنبه آخر سال برای خود و جامعه بار اضافی ایجاد کنند.

او در خصوص عملیات‌های پیشگیری برای چهارشنبه پایان سال، گفت: از شروع سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اقدامات خوبی مانند آموزش در مدارس و سطح شهر خصوصا در دومین جشنواره شهر ایمن که در مجتمع‌های مسکونی برگزار شد، داشته‌ایم.

او اقدامات این سازمان را به دو بخش ماموریتی اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای تقسیم کرد و افزود: اقدامات پیشگیرانه ما آموزش‌های شهروندی بوده که از خیلی وقت پیش شروع شده است که این آموزش‌ها بر اساس تجربه سال‌های گذشته شهروندان نیز بوده است.

قانع در ادامه گفت: با توجه به آمادگی کاملی که تمامی همکاران در 22 ایستگاه آتش‌نشانی و آماده‌باش تمام پرسنل در چهارشنبه آخر سال، دارند درخواست ما از شهروندان عزیز این است که در خانه‌های خود بمانند و از خسارت و خرابی‌های اضافه‌تر بپرهیزند چون در این روزها کادر درمان باید فکر و توان خود را برای مبتلایان کرونا صرف کنند.

او از تهیه تجهیزات ویژه برای آتش‌نشان‌های شیراز خبر داد و افزود: پرسنل این سازمان در سال 98 در حوادثی مانند آتش‌سوزی هتل آسمان، اغتشاشات اخیر، سیل اول سال و دیگر عملیات‌ها حضور داشته‌اند.

به گفته‌ی قانع، در چهارشنبه آخر سال ۹۷، آتش‌نشان‌های شیراز 20 عملیات با 12 حریر، 8 امداد و 5 مصدوم بدون فوتی را با موفقیت انجام داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار