سوغاتی کرمانی گروه رستاک برای ایام نوروز

تهران (پانا) - گروه رستاک امسال با سوغاتی از کرمان، به استقبال نوروز خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سوغاتی  کرمانی گروه رستاک برای ایام نوروز

گروه رستاک با بیش از 2 دهه فعالیت در حوزه موسیقی فولکلور ایرانی، خاطرات گوناگونی را برای مخاطبان خویش رقم زده است و لحن آشنا و شیرین ترانه های فولکلور را در قالب آلبوم های تصویری به مخاطبان پیشکش کرده و همواره شادی، انرژی و همدلی را با خود به ارمغان آورده است.
به نظر می‌ رسد با توجه به شرایط موجود جامعه، گروه رستاک انتشار ترانه ای جدید بر مبنای موسیقی اقوام ایران را یک ضرورت دانسته و در ادامه فعالیت های پژوهشی-موسیقیایی خود، بر آن شده تا بار دیگر پیام آور شادی و انرژی برای هموطنانش باشد.
«فاطلو» که یک ترانه قدیمی کرمانی و دارای مضمونی عاشقانه و شاد است، با رویکرد ویژه گروه رستاک، بازآفرینی و به مناسبت ایام عید نوروز، به مخاطبان عرضه می شود.
"گروه رستاک" که در ماههای اخیر با انتشار آثاری از پروژۀ بین المللی «درخانه-بی مرز»، به بازآفرینی موسیقی های فولکلور کشورهای همسایۀ ایران پرداخته است، با پیشکش تک آهنگ «فاطلو»، قصد دارد از مجموعه‌ جدید خود با عنوان «همه اقوام من 2» رونمایی کند.
«گروه رستاک» که همواره با حمایت مخاطبانِ خویش، قلب تپندۀ موسیقی فولکلور ایرانی را زنده و پر نشاط نگاه داشته است، «فاطلو» را با حمایت «گیتا هژبری»، یکی از حامیانِ کرمانی گروه، بازآفرینی و تولید کرده است.
جدیدترین اثر گروه رستاک با عنوان «فاطلو» ۲۵ اسفند ۹۸ در پایگاه اینترنتی «بیپ تونز» در اختیار مخاطبان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت،خرید و تهیه قانونی آثار این گروه نمایانگر توجه هنردوستان به چنین تلاشهای ارزشمندی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار