گروه «عجم » برای «بریم بسازیم» خواند

تهران (پانا) - گروه موسیقی مطرح «عجم بند» ساخت موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی ریلیتی شوی «بریم بسازیم» را به پایان برد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
گروه «عجم » برای «بریم بسازیم» خواند

به گزارش روابط عمومی استودیو نوبین؛ گروه موسیقی «عجم» به سرپرستی امین عجمی برای اولین بار ساخت موسیقی یک برنامه ایرانی را برعهده گرفت و تیتراژ ابتدایی و انتهایی «بریم بسازیم»با عنوان "بیا دستم بگیر" ساخته این گروه مطرح موسیقی در ایام نوروز 99 هر شب از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

شعر،ملودی،تنظیم و خوانندگی این موسیقی برعهده امین عجمی سرپرست گروه «عجم» بوده است و در ساخت تیتراژ برنامه «بریم بسازیم» از سازهای ملی و مقامی ایرانی استفاده شده و حال و هوای کاملا متناسب با عید نوروز و فلسفه ساخت برنامه «بریم بسازیم» در موسیقی مورد توجه قرار گرفته است.

در موسیقی تیتراژ برنامه «بریم بسازیم» از سازهای سرنا، دایره، تنبک، عود، کمانچه، تار، سه تار و دهل که کاملا ایرانی هستند استفاده شده و ساز «ویولن» تنها ساز کلاسیک بکار رفته در موسیقی تیتراژ این برنامه است.

در ساخت موسیقی «بریم بسازیم» نوازندگانی نظیر میرزا مسعود موسوی(تار، ویولن،کمانچه)، علی رستمی گرجی(سرنا، نی، تنبک) و سروش عمومی( دهل) امین عجمی را همراهی کرده‌اند.

مجموعه ریلیتی شوی «بریم بسازیم» به کارگردانی مجید عزیزی و مهدی ماهان و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی ، محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و مرکز بسیج سازمان صداوسیماست که از اول تا دهم فروردین 99 هر شب از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار