رئالیتی‌شو «هفت روز و هفت ساعت» به شبکه مستند رسید

تهران (پانا) - مسابقه بین المللی و هیجان انگیز ، «هفت روز و هفت ساعت» که پیش از این در شبکه افق مهجور واقع شده بود، با پخش از کنداکتور نوروزی شبکه مستند شانس دیده شدن پیدا می کند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رئالیتی‌شو «هفت روز و هفت ساعت» به شبکه مستند رسید

این رئالیتی شو که به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب تولید شده نوروز سال گذشته برای نخستین بار از شبکه افق روی آنتن رفت اما همزمانی پخش آن با سریال محبوب «پایتخت» و پایین بودن تعداد بینندگان شبکه افق، امکان دیده شدن را از این اثر گرفت.

این بار با قرار گرفتن «هفت روز و هفت ساعت» در کنداکتور نوروزی شبکه مستند به نوعی از این مستند - مسابقه تکرار ناپذیر رونمایی می شود.

در این مستند - مسابقه بازیگران و هنرمندانی ز ایران و لبنان در ۶ گروه دو نفره به رقابت می پردازند.

گروه اول را عدی رعد و رباه الشریف زوج هنرمند لبنانی ، گروه دوم علیرام نورایی بازیگر ایرانی و کارلوس عازار سوپراستار مسیحی لبنانی، گروه سوم الناز حبیبی از ایران و ساره قصیر از لبنان ، گروه چهارم حمیدرضا حامی خواننده و محمد شمص، گروه پنجم امیرحسین رستمی هنرمند ایرانی و مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی و گروه ششم را لیندا کیانی بازیگر ایرانی و سالی باسما از لبنان تشکیل می دهند . لادن مستوفی هم داوری ابن مسابقه را برعهده دارد.

ضبط «هفت روز و هفت ساعت» از موزه ملیتا در جنوب لبنان آغاز و مثل یک مسابقه نفس گیر رالی تا یک موزه در شمال تهران ادامه پیدا می کند .

سعید ابوطالب که مجموعه های مختلف مثل «رالی ایرانی» و هفت شهر عشق را در این ژانر تجربه کرده، این بار هم بدون اینکه بازیگران از سناریو کار مطلع باشند، آنها را تا آخرین سکانس، مانند بینندگان، غافلگیر می کند و این یکی از جذابیت های این رئالیتی شو است.

«هفت روز و هفت ساعت» از شنبه 24 اسفند هر شب ساعت 20 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 2 بامداد و 12:30 ظهر بازپخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار