پای کرونا به« صبح عید با شما» باز شد

تهران (پانا) - صبح عید با شما از 28 اسفند تا 15 فروردین به طور زنده از ساعت 9:30 صبح تا 12 ظهر از رادیو ایران پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پای کرونا به« صبح عید با شما» باز شد

به گزارش شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان با اعلام این خبر گفت: هنرمندان صبح جمعه با شما از 28 اسفند تا 15 فروردین ، ویژه برنامه « صبح عید با شما »را به طور زنده از ساعت 9:30 صبح تا 12ظهر از رادیو ایران اجرا می کنند.

وی ادامه داد: موضوع «کرونا» هم در شکل گیری و پرداخت ویژه برنامه های امسال صبح عید با شما بی تاثیر نبوده و شاید بخش عمده ای از نمایش ها و شوخی های ما را بر گرفته است.

قدوسیان با اشاره به راه اندازی رادیوی فصلی نوروز گفت: «هر روز گلچینی از برنامه «صبح عید با شما »از این شبکه رادیویی پخش می شود تا مخاطبانی که نتوانسته اند شنونده آن برنامه از رادیو ایران باشند ، از امواج این شبکه برنامه را پیگیری کنند.

تهیه کننده «صبح جمعه با شما» با اشاره به بخش هایی که برای رادیو نوروز تدارک دیده شده ، تصریح کرد: سعی کرده ایم از بخش هایی استفاده کنیم که کمتر به جنبه های انتقادی می پردازد.و بیشتر جنبه تفریحی و سرگرمی دارد.نمایش های کمدی، لطیفه ،طنز، آهنگ های کمدی و جذاب از این دست است که سعی داریم فضای مفرح و فانی را به وجود بیاوریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار