شبکه تلویزیونی اینترنتی آموزش وپرورش استان بوشهر(شتاب) فرصت خوبی برای آموزش دانش آموزان است

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : شبکه تلویزیونی اینترنتی آموزش وپرورش استان بوشهر(شتاب) فرصت خوبی را برای آموزش دانش آموزان و همچنین انجام فعالیت های بدنی و ورزشی در منزل فراهم کرده است .

کد مطلب: ۱۰۳۰۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شبکه تلویزیونی اینترنتی آموزش وپرورش استان بوشهر(شتاب) فرصت خوبی  برای آموزش دانش آموزان است

منوچهر هوشیار بیان کرد : با توجه به این که مدارس سراسر کشور به دلیل ویروس خطرناک کرونا تعطیل شده است ولی آموزش تعطیل نیست. این شبکه فرصت برابر را برای دانش آموزان استان و حتی کشور فراهم آورده است که به طور زنده در روز ۶ ساعت برنامه های آموزشی درسی در دروس مختلف و مقاطع تحصیلی ابتدایی متوسطه اول متوسطه دوم فنی حرفه‌ای را با این شبکه و با تدریس معلمان برجسته استان دنبال کنند .
دکتر هوشیار گفت : فعالیت های حوزه تربیت بدنی و درس تربیت بدنی که از دروس مهم و موثر در سلامتی و نشاط دانش آموزان است نیز از این فرصت به دست آمده استفاده نموده و به اجرای برنامه درس تربیت بدنی؛ بهداشت و سلامت و معرفی فعالیت های این حوزه از طریق فضای مجازی به دانش آموزان و اولیا پرداخته است.
هوشیار افزود : از طریق این شبکه معلمان برجسته تربیت بدنی استان در استودیو حضور پیدا کرده و با موضوعات مختلف درس تربیت بدنی به شکل زنده تدریس می کنند و دانش آموزان عزیز نیز در منزل فعالیت‌های ورزشی و بدنی را دنبال می‌کنند .

او گفت : ورزش با این برنامه به درون منزل رفته است و بچه ها با اولیا ورزش میکنند.

هوشیار تصریح نمود : از ابتدای پخش برنامه های زنده این شبکه آموزشی تاکنون شش مرحله تدریس توسط همکاران و معلمان تربیت بدنی؛سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی و پنج مقوله آموزشی در حوزه بهداشت و سلامت تدریس شده است. رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت :برنامه‌های آموزشی ما در حوزه تربیت بدنی با این شبکه تا بازگشایی مجدد مدارس ادامه خواهد یافت.
هوشیار افزود : تمام معلمین تربیت بدنی و ورزش درسراسر استان بوشهر ازطریق فضای مجازی برنامه های تمرینی درس تربیت بدنی وسلامت که قابل اجرا در منازل داشته باشد را برای دانش‌آموزان می‌فرستند و آنها نیز در منزل با خانواده به اجرای حرکات ورزشی و این تمرینات می پردازند. حرکت بسیار خوبی صورت گرفته است.
هوشیار گفت : مسئله به وجود آمده درکشور که سلامتی همه افراد جامعه به خصوص کودکان و دانش آموزان را به مخاطره انداخته است فرصت را ایجاد کرده است متخصصین تعلیم و تربیت تجربه جدیدی رابرای پوشش برنامه های آموزشی دانش آموزان طراحی نمایند.
تدریس معلمان فرهیخته ازطریق آپارات نیز قابل دسترسی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار