امام جمعه موقت ورامین: اطلاع رسانی دقیق یکی از ضرورت‌های مهم در شرایط کنونی کشور است

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت ورامین ظهر جمعه در پیام جمعه به صورت مجازی با مردم سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۰۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین: اطلاع رسانی دقیق یکی از ضرورت‌های مهم در شرایط کنونی کشور است

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پیام جمعه که به صورت مجازی برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برای سومین جمعه است که توفیق برگزاری نماز جمعه به جهت رعایت اصول بهداشتی از ما سلب شده ولی به عنوان پیام جامعه نکاتی را باید به استحضار مردم عزیز شهرستان ورامین عرض کنم. ضمن سفارش خودم و مخاطبین به تقوای الهی عرض می کنم که توبه و استغفار از ابواب رحمت الهی است و در همه حالات خصوصاً در مواقع ابتلا به بلا باید به خدا پناه برد و از او استمداد طلبید.

او ادامه داد: از طرفی باید امروز بیش از هر زمانی به یاد امام زمان (عج) باشیم و برای ظهور آن حضرت دعا کنیم و ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی امروز مواجهه با یک ویروس منحوس است که برخی آن را به یک جنگ بیوتروریسم علیه ملت ها و دولت ها می دانند، ما باید با همدلی و هوشیاری در این جبهه نیز پیروز شویم.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت پزشکان و پرستاران شهید و با عرض تسلیت به خانواده های داغدیده و مصیبت زده، از مردم خوب و صمیمی می‌خواهیم که توصیه ها و هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند، وقتی نماز جمعه با آن عظمت تعطیل می شود یعنی اینکه مردم به سلامت خود اهمیت بدهند، در خانه ها ماندن و پرهیز از مسافرت از توصیه های اکید است.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: شهروندان دیار ۱۵ خرداد در هنگام تحویل سال نو در خانه ها و در کنار خانواده حضور داشته باشند و از هرگونه اجتماع و یا حضور در اماکن مقدسه و گلزارهای شهدا خودداری کنند و صله رحم را می توان با تماس تلفنی و غیر ضروری انجام داد.

او خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی دقیق یکی از ضرورت‌های مهم می باشد و عدم اطلاع رسانی درست بازار شایعات را داغ می‌کند و به روحیه ها آسیب می زند، بنابراین از مسئولین امر درخواست می شود به این مهم اهمیت بیشتری داده شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: من لازم می دانم ضمن تشکر از روسای شبکه های بهداشت و درمان منطقه، مدیران بیمارستان ها، پزشکان و پرستاران از مردم و تمامی عناصر تاثیرگذار از پزشکان و پرستاران بازنشسته درخواست کنم که به خادمان بهداشت و درمان کمک کنند و در خدمتگزاری به مردم عزیز شریک و سهیم باشند.

حجت الاسلام محمودی گفت: ظرفیت های گروه های جهادی ظرفیت بالایی است و بحمدالله ورامین در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و حوادث و بحرانهای کشور خوش درخشید است و از گروههای جهادی، موکب های اربعین حسینی و همه عناصر تاثیرگذار درخواست می کنم جهت کمک به مردم از نظر مالی و تامین امکانات و داروهای ضروری به کمک بیمارستان ها بیایند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار