شناسایی ۱۵ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

افزایش آمار بهبود یافتگان

اهواز (پانا) -سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت طی ۲۴ساعت گذشته ۱۵ مورد مبتلای جدید داشته ایم و آمار بهبود یافتگان نیز روبه افزایش است .

کد مطلب: ۱۰۳۰۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۱۵ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارائه آمار بیماری کرونا بیان کرد: با توجه به اوج گرفتن بروز بیماری در استان، تلاش کادر درمانی برای معالجه این بیماران افزایش یافته است و در حال حاضر ۶۴ بیمار در مراکز درمانی منتخب استان بستری هستند و اقدامات درمانی برای آنها در حال انجام است.

احسان پور در خصوص بهبود یافتگان از این بیماری گفت: تاکنون ۷۹ بیمار از این بیماری نجات یافته اند و خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در اثر این بیماری نداشته ایم و آمار فوتی کلی مربوط به بیماری کرونا همان ۳۰ مورد روز گذشته است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص موارد ابتلای جدید گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید شناسایی شده و اقدامات لازم برای آنها در حال انجام است و از ابتدای اپیدمی تاکنون شمار مبتلایان ۱۷۳ بیمار است. شهر اهواز با ۹ بیمار جدید همچنان بالاترین آمار را در بین شهرستانهای استان داراست و ۵ بیمار بعدی مربوط به آبادان و یک بیمار مربوط به دزفول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار