استاندار مازندران: نظارت بر ترددهای شهری شدت می‌یابد

ساری (پانا) - استاندار مازندران با بیان اینکه نگرانی ما تنها سفر به مازندران نیست و ترددهای شهری و بین شهری هم باید متوقف شوند، از تشدید نظارت بر ترددها خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: نظارت بر ترددهای شهری شدت می‌یابد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان صبح امروز با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا به ارزیابی وضعیت موجود استان پرداخت و تأکید کرد که نظارت بر بازار و ترددهای شهری در روزهای باقی‌مانده پایان سال باید تشدید شود.

او ضمن اشاره به اینکه کادر درمانی درگیر با کرونا در این روزهای سخت باید حمایت و تشویق شوند، خبر داد که این مهم در روزهای پایانی سال محقق خواهد شد.

استاندار مازندران هشدار داد: کمترین کوتاهی را در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا نخواهم پذیرفت. او مصوبات ستاد را پیوند‌خورده با سلامت مردم خواند و گفت: «با تشکیل قرارگاه فرماندهی ستاد مقابله با کرونا اجرای تمامی مصوبات ستاد و هرگونه کم کاری را لحظه به لحظه پیگیر خواهیم بود.»

فرمانده قرارگاه زیستی مازندران جلوگیری از شکل گیری اجتماعات، توجه به ضدعفونی اماکن عمومی و خدماتی، کاهش ترددهای شهری و بین شهری، تامین اقلام دارویی و بهداشتی مراکز درمانی، اجرای قرنطینه و بازگشت مسافران، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی را از جمله مواردی برشمرد که اساس فعالیت قرارگاه فرماندهی مبارزه با کرونا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار