خدمات مشاوره ای به اولیا و دانش آموزان منطقه ۱۲ تهران

تهران (پانا) - کارشناس مشاوره منطقه 12 از طرح "ارائه خدمات مشاوره تلفنی" برای دانش آموزان و خانواده ها، در پی شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات مشاوره ای به اولیا و دانش آموزان  منطقه ۱۲ تهران

فاطمه محولاتی، کارشناس مشاوره منطقه ۱۲ در گفتگو با پانا گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، در همین راستا اقداماتی صورت گرفته است.

او گفت: اعمال مقررات بهداشتی و پیشگیرانه جهت مقابله با گسترش و همه گیری این بیماری، انجام شد. به منظور حفظ سلامتی جسمی و روانی آحاد جامعه، از جمله دانش آموزان عزیز که منجر، به تعطیلی ناخواسته مدارس و مراکز مختلف، که حضور در آنها باعث بالارفتن ریسک ابتلا به این بیماری را بیشتر می‌کرد شده است؛ با توجه به نیاز دانش آموزان، خانواده های آنان و همکاران محترم اداری، در این شرایط سخت، به خدمات حمایتی و مشاوره ای و راهنمایی‌های مشورتی در این برهه، نیاز به آن بیش از پیش ضروری است. به همین جهت خدمات مشاوره ای ویژه ای در قالب "طرح ارائه خدمات مشاوره تلفنی" برای دانش آموزان و اولیا آنان ارائه می شود.

محولاتی ادامه داد: برای بهره گیری از خدمات مشاوره ای تلفنی برای دانش آموزان و خانواده های آنان، این عزیزان می توانند مطابق با نیاز مشاوره ای خود، در روزهای یکشنبه و سه شنبه با رعایت اصول و موازین بهداشتی و ایمنی، به‌صورت حضوری در واحد مشاوره بهره مند شوند و در تمامی ایام هفته به صورت غیر حضوری با شماره هایی که به مدیران مدارس اعلام شده، با کارشناس مشاوره تماس حاصل نمایند.

محولاتی افزود: مدیران محترم نسبت به اطلاع رسانی موارد فوق به نحو مناسب و مطلوب، از هر طریق ممکن نسبت به دانش آموزان و خانواده های آنان اقدامات لازم را به عمل آورده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار