فرماندار اسلامشهر: چهار صنف در شهرستان اسلامشهر از محدودیت زمانی فعالیت معاف هستند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیتهایی برای فعالیت واحدهای صنفی شهرستان اعمال شده گفت: چهار صنفی که نیاز روزانه ‌مردم را تامین‌می کنند از این‌محدودیتها معاف خواهند بود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: چهار صنف در شهرستان اسلامشهر از محدودیت زمانی فعالیت  معاف هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: نانوایان، سوپر مارکتها، میوه فروشان و داروخانه ها می توانند مانند گذشته به فعالیتشان ادامه دهند.

او در ادامه ضمن قدردانی از واحدهای صنفی که محدودیتهای اعلام شده را رعایت کردند،افزود: تمامی این اقدامات جهت حفظ سلامتی مردم و کسبه زحمتکش شهرستان است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت رعایت الزامات بهداشتی و تردد غیر ضرور در سطح شهرستان بیان کرد: امیدواریم مردم اسلامشهر هشدارها را جدی بگیرند و در خانه بمانند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا پیشگیری شود.

مرسلپور خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی به واحدهای صنفی شهرستان توسط اتاق اصناف و اتحادیه ها در حال انجام است و امیدواریم تمامی کسبه و بازاریان جهت حفظ سلامتی مردم محدودیت های جدید را رعایت کنند.

تمامی واحدهای صنفی شهرستان اسلامشهربه جز نانوایان، سوپر مارکتها، میوه فروشان و داروخانه ها در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ و در روز جمعه نیز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۵ مجوز فعالیت خواهند داشت.

خبرنگار:حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار