معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد؛

راه اندازی پویش هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از راه‌اندازی پویش" هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت " در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی پویش هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت  در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اله حسن‌پور در حاشیه نشست شورای معاونین و روسای ادارات اموزش و پرورش که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اعلام این خبر، عنوان کرد: در راستای پیشگیری و کنترل کروناویروس و نیاز به فرهنگ‌سازی جهت ارتقاء سواد سلامت در جامعه، همزمان با سراسر کشور، پویش استانی "هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت" با شعار های نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم در خانه بمانیم راه اندازی شد.

او در ادامه با بیان اینکه عملی‌ترین راهکار برای شکستن زنجیره انتقال و کنترل همه‌گیری بیماری کرونا از طریق کاهش موارد ابتلای جدید است، گفت: استفاده از ظرفیت تشکل دانش‌آموزی سفیران سلامت با تاکید بر حضور و مشارکت فعال در کمپین مذکور، جلب همکاری سایر دانش‌آموزان مدرسه، نوآوری و خلاقیت در روند آموزش‌های فعال پیشگیری از کرونا ویروس برای گذراندن ایام تعطیل در خانه، تاکید به والدین خود مبنی بر عدم انجام دید و بازدید و انجام سفرهای غیر ضروری در ایام نوروز از اهداف راه اندازی این کمپین است.

حسن‌پور اظهار کرد: برگزاری مسابقه سفیران سلامت دانش‌آموزی با مشخصه سفیران سلامت در قالب عکس، پیام بهداشتی، نامه‌ای به کرونا ویروس، ضبط شعر با صدای سفیر سلامت، نقاشی، کلیپ کوتاه دانش آموزی، خاطره نویسی و... ارسال آثار با مراجعه به سایت دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس: lec.behdasht.gov.ir و دستورالعمل شرکت در مسابقه نیز در سایت مذکور قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار