معاون دادستان اهواز خبر داد :

اعدام در انتظار عوامل تهیه و توزیع الکل های سمی

اهواز (پانا) - معاون دادستان اهواز گفت مجازات قصاص در انتظار عوامل تهیه و توزیع الکل سمی در خوزستان است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اعدام در انتظار عوامل تهیه و توزیع الکل های سمی

به گزارش استانداری خوزستان در نشستی که برگزار شد، علی بیرانوند دادستان اهواز اظهار کرد: همه عوامل تهیه و توزیع الکل های سمی به لحاظ علم و آگاهی از کشنده بودن الکل متانول تحت عنوان ارتکاب قتل عمد قرار خواهند گرفت.

این مقام قضایی اهواز یادآور شد: بعد از دستور دادستان اهواز به تمام ضابطین برای شناسایی و دستگیری همه عوامل تهیه و‌ توزیع الکل های سمی، دستگاه قضایی با جدیت و سرعت در حال تحقیق از متهمان بازداشت شده می باشد.
بیرانوند افزود: چند متهم دیگر که نقش اصلی در این موضوع دارند شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته اند که به زودی دستگیر خواهند شد.
معاون دادستان اهواز گفت: هشدار می دهیم تمام الکل های دست سازی که در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد سمی و به شدت کشنده است و الکل های سمی دست ساز تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر را راهی بیمارستان کرده و جان ٤٧ نفر از شهروندان را گرفته است.
این مقام قضایی به مردم شریف خوزستان و مخصوصا خانواده ها توصیه کرد: با نظارت کامل بر رفتار فرزندان خود از مصرف این گونه الکل ها که شرعا و قانونا حرام است و جرم نیز محسوب می شود، جدا پرهیز نمایند.
برپایه آخرین گزارشها تا لحظه انتشار این خبر ، تاکنون ٢٧ نفر در خصوص توزیع الکل های تقلبی و سمی بازداشت شده و از توزیع حدود ۳۰هزار لیتر الکل سمی در سطح اهواز جلوگیری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار