جلوگیری از روند روبه‌رشد ویروس کرونا در قرچک

قرچک (پانا)-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قرچک گفت جلوگیری از روند رشد ویروس کرونا فقط با همکاری مردم امکان پذیر است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از روند روبه‌رشد ویروس کرونا در قرچک

به گزارش فرمانداری قرچک، حمیدرضا خدایی راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قرچک در این رابطه اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای ویروس کرونا را جدی نگرفته و نمی‌خواهند بپذیرند که ریشه‌کن شدن این بیماری و جلوگیری از روند روبه رشد آن فقط با همکاری مردم امکان‌پذیر می‌شود.

او در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی افزود: باید ابعاد و جوانب مختلف این بیماری به طور کامل رصد و اطلاع‌رسانی دقیق صورت گیرد که اگر خدایی‌ناکرده در شهرستان مورد فوتی بر اثر این ویروس داشتیم عملیات تدفین با رعایت کامل اصول بهداشتی و تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان انجام شود.

خدایی بیان کرد: آمار رسمی بهداشت و درمان وضعیت شهرستان را مطلوب توصیف می‌کند و مردم نباید به حواشی و اخبار کذب در این رابطه توجه کنند، اما ضرورت دارد همگان برای پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان، همراهی لازم را داشته باشیم.

معاون فرماندار قرچک از مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و تمامی پزشکان و پرستاران و دیگر دست‌اندرکاران و همچنین از خدمات نیروی انتظامی، شهرداری و دیگر ارگان‌ها قدردانی کرد.

خبرنگار: امیر علی ثنایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار