استاندار فارس اعلام کرد:

محدودیت فعالیت واحدهای صنفی در شیراز

شیراز(پانا) - استاندار فارس از اخذ تصمیمی مبنی بر محدود شدن فعالیت صنوف مختلف با هدف ممانعت از شیوع بیشتر کروناویروس از روز جمعه ۲۳ اسفند در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت فعالیت واحدهای صنفی در شیراز

به نقل از پایگاه خبری استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، عصر پنجشنبه ۲۲ اسفند با اشاره به اقدامات و تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: برای مدیریت و جلوگیری از اسکان مهمانان نوروزی در منازل اجاره‌ای؛ هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی انجام گرفته و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه ممانعت از برگزاری هرگونه تجمع از اهداف دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود، افزود: تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری از تصمیمات این ستاد برای کاهش مراجعات و تردد مردم محسوب میشود.

او اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا با همکاری اصناف به مرحله بالاتری در کنترل این بیماری دست یابیم و در همین خصوص از جمعه ۲۳ اسفند در شیراز تنها فعالیت صنوف ضروری مثل نانوایی، میوه و تره‌بار، خواروبار و لبنیات، عرضه کنندگان گوشت و داروخانه‌ها مجاز است.

استاندار فارس تامین مایحتاج افراد آسیب‌پذیر و تحت پوشش را از دیگر اقدامات این ستاد عنوان کرد و گفت: بخش اعظمی از کارکنان دولت و خانواده آنان با دور کاری در منزل تحت مراقبت قرار گرفته‌اند و در این زمینه امیدواریم مردم با بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی دولت مشار کت بهتری در کاهش تردد و کاهش شیوع این بیماری داشته باشند.

رحیمی همچنین با ذکر این نکته که هتل‌ها تحت هیچ شرایطی پذیرش میهمان نخواهند داشت، گفت:‌ مراکز سیاحتی، زیارتی، اقامتی، ورزشی، آموزشی تعطیل است.

اوافزود: اطلاع‌رسانی‌های به موقع و همکاری دستگاه‌های متولی نقش بسزایی در کنترل شرایط بحرانی داشته و مردم باید تنها از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و مراجع رسمی از اخبار مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار