بررسی وضعیت شاغلین بیکار شده در کارگروه مدیریت آثار و پیامدهای اقتصادی کرونا

تهران (پانا) - در چهارمین جلسه کارگروه مدیریت آثار و پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا که امروز تشکیل شد، شش پیشنهاد جدید دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله این موارد می توان به موضوع حمایت از شاغلان بیکار شده و همچنین کمک دولت برای حمایت از حفظ اشتغال در شرکت‌ها و بنگاه‌ها اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی وضعیت شاغلین بیکار شده در کارگروه مدیریت آثار و پیامدهای اقتصادی کرونا

چهارمین جلسه کارگروه مدیریت آثار و پیامد های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا به ریاست محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور و با حضور نمایندگان دستگاهای اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، ضمن مرور مصوبات جلسات قبلی کارگروه از جمله تعیین و اعلام بخشها و رسته‌های آسیب دیده از بیماری کرونا، شش پیشنهاد جدید دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله این موارد می‌توان به موضوع حمایت از شاغلین بیکار شده و همچنین کمک دولت برای حمایت از حفظ اشتغال در شرکت‌ها و بنگاه ها اشاره کرد.

در این جلسه همچنین موضوع تامین منابع مالی لازم برای تهیه لوازم و تجهیزات فوری پزشکی از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و متناسب با موضوعات مطرح شده، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار