مدیرکل روابط عمومی مجلس: هفته آینده مجلس جلسه مجازی نخواهد داشت

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت، استفاده از فناوری مجازی برای برگزاری جلسات علنی در هفته آینده، صحت ندارد، بلکه این امکان، یکی از راه حل هایی است که با توجه به منع صریح ستاد ملی مقابله با کرونا از تشکیل جلسات مجلس، توسط هیئت رییسه مورد بررسی قرار گرفته و زمان قطعی بکارگیری آن مشخص نیست.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل روابط عمومی مجلس: هفته آینده مجلس جلسه مجازی نخواهد داشت

به گزارش اداره کل اخبار رسانه‌های گروهی مجلس، پدرام پاک ایین در خصوص برخی گمانه زنی‌ها درباره استفاده از فناوری دیجیتال دو سویه برای تشکیل جلسات علنی مجلس در هفته آتی افزود: استفاده از این فناوری برای برگزاری جلسات علنی در هفته آینده، صحت ندارد، بلکه این امکان، یکی از راه حل هایی است که با توجه به منع صریح ستاد ملی مقابله با کرونا از تشکیل جلسات مجلس، توسط هیئت رییسه مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به پیچیدگی استفاده از این امکان، زمان قطعی بکارگیری آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: از گذشته و قبل از شیوع بیماری کرونا، سامانه ای تحت عنوان مجلس یار مبتنی بر فناوری دیجیتالی دو سویه برای استفاده نمایندگان محترم طراحی شده بود که موضوع جدیدی نیست.

پاک آیین با اشاره به منع صریح ستاد ملی مقابله با کرونا از تشکیل جلسات علنی مجلس که به منظور مقابله با گسترش این بیماری در جامعه صورت گرفت، گفت: بعد از این ممانعت، هیات رییسه مجلس راه حل های مختلفی را مورد بررسی قرار داد. یکی از راه حل ها امکان استفاده از فناوری دیجیتال دوسویه برای برگزاری جلسات علنی مجلس بود که در این زمینه همکاری های خوبی از ناحیه وزارت ارتباطات صورت گرفت و جای تشکر دارد.

مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با اعلام این مطلب که به دلیل پیچیدگی استفاده از امکان یادشده، زمان قاطع بهره برداری از آن مشخص نیست، اضافه کرد: امیدواریم که به یاری خداوند متعال، بحران کرونا هر چه زودتر از کشور ما رخت بربندد تا مجلس نیز مثل سایر دستگاه ها به روال عادی خود باز گردد؛ اما اگر ادامه پیدا کرد، هیئت رییسه از هر امکانی استفاده خواهد کرد تا مجلس شورای اسلامی بتواند به وظایف قانونی اش عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار