متن پیام فرماندار شهرستان اسلامشهر به جهت کسب سهمیه المپیک۲۰۲۰ توسط بوکسور با اخلاق شهرستان

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر با صدور پیامی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط شاهین موسوی دلاور مرد غیور و بوکسور با اخلاق اسلامشهری در رقابتهای گزینشی المپیک را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
متن پیام فرماندار شهرستان اسلامشهر به جهت کسب سهمیه المپیک۲۰۲۰ توسط بوکسور با اخلاق شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام تبریک مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر به شرح ذیل است:

کسب سهمیه ارزشمند المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط شاهین موسوی دلاور مرد غیور و بوکسور با اخلاق اسلامشهری در رقابتهای گزینشی المپیک آسیا مایه مباهات و افتخار هموطنانمان بویژه مردم ورزش شهرستان اسلامشهر شد.

همواره درخشش جوانان با استعداد اسلامشهر در عرصه های مختلف باعث شده تا همگان این شهرستان را دیار قهرمانان و پهلوانان ورزشی و حافظان قرآن کریم بنامند و کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به عنوان بزرگترین آوردگاه ورزش جهان توسط شاهین موسوی افتخاری بسیار ارزشمند برای ورزش کشورمان بویژه ورزش شهرستان اسلامشهر بشمار می رود.

ضمن تبریک این درخشش غرورآفرین به شاهین موسوی جوان شایسته و برومند اسلامشهری، خانواده این قهرمان افتخارآفرین، مردم ورزش دوست اسلامشهر و مدیران و زحمتکشان عرصه ورزش و جوانان شهرستان، پیشاپیش برای این بوکسور با اخلاق اسلامشهری و دیگر ورزشکاران کشورمان در المپیک۲۰۲۰ توکیو آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم.

در مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا که از روز سه‌شنبه در شهر امان پایتخت اردن آغاز شده در رقابت پایانی ملی پوشان بوکس ایران، شاهین موسوی بوکسور اسلامشهری تیم ملی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مصاف حریف مغولستانی رفت و با پیروزی ارزشمند مقابل وی دومین سهمیه المپیک ایران در ورزش بوکس را کسب کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار