کانون زبان ایران پیشتاز مبارزه با کرونا با برگزاری موفق آزمون‌های آنلاین

تهران(پانا) - معاون آموزشی کانون زبان ایران در خصوص اتمام ترم زمستان در این مجموعه آموزشی با برگزاری موفق آزمون‌های آنلاین عنوان کرد که کانون زبان ایران در شرایطی که بسیاری از فرایندهای آموزشی مؤسسات آکادمیک دولتی و خصوصی در اثر شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از شرکت افراد در اجتماعات با اختلال مواجه شده است، موفق شد با برگزاری آزمون‌های آنلاین، در ۵۹ سطح از سطوح ۶۴ گانه خود، ترم آموزشی خود را با موفقیت به پایان برساند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کانون زبان ایران پیشتاز مبارزه با کرونا با برگزاری موفق آزمون‌های آنلاین

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علیرضا اسلامی گفت: برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین از ترم‌های گذشته در کانون زبان اقدامی بسیار چالش برانگیز و از نظر برخی از منتقدین ناممکن بود اما به فضل خداوند متعال امروز چند صد هزار زبان آموز در بخش‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، عربی، اسپانیایی و روسی توانستند با شرکت در آزمون‌های آنلاین این قسمت از فرآیند آموزشی خود را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

معاون آموزشی کانون زبان با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون‌های آنلاین در شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا افزود: شاید در سال گذشته وقتی در خصوص هدف از آنلاین کردن آزمون‌ها سؤال می‌شد پاسخ بنده کمک به کاهش مصرف کاغذ و حفظ محیط زیست، کمک به کاهش خروج ارز از کشور در شرایط اقتصاد مقاومتی، کاهش استرس زبان آموزان، رشد اعتماد به نفس و صداقت در ایشان، کاهش ترددهای شهری و ... بود بود اما همچنین برگزاری آزمون به صورت آنلاین در چنین موقعیت بغرنج و حساسی می‌تواند به حفظ سلامت مخاطبان کانون زبان ایران کمک بزرگی کند و به تکمیل فرایند آموزشی زبان آموزان با حفظ سطح بهداشت و امنیت روانی ایشان منجر شود.

او گفت: از این منظر خداوند را شاکریم و امیدواریم هرچه زودتر وضعیت سلامت و روانی حاکم بر جامعه به حالت عادی برگردد تا بتوانیم خدمت رسان مخاطبین کانون زبان ایران در سال جدید باشیم.

اسلامی در خصوص برگزاری کلاس‌ها در ترم بهار 1399 نیز افزود: انشاالله کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران در ترم بهار پس از فروکش کردن شیوع بیماری کرونا در کشور و به صورت کامل در بیست جلسه آموزشی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار