افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اردبیل به 92 نفر ، شمار فوتی ها 11 نفر

اردبیل (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل به 92 نفر رسید و متاسفانه تاکنون 11نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اردبیل به 92 نفر ، شمار فوتی ها 11 نفر

قدرت اخوان اکبری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 220 نفر به علت ابتلا ی قطعی ویا احتمالی به ویروس کرونا، در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند که 120نفرازآنها در اردبیل ومابقی در شهرهای مختلف استان قرار دارند ،13نفرهم در بخش مراقبتهای ویژه نگهداری می شوند.

او افزود: از اول شیوع ویروس کرونا 440 نفر بستری داشتیم که 190 نفر با حال عمومی خوب مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از تعداد آزمایشاتی که از ابتدای شروع کرونا انجام شده 92 مورد مثبت بوده و190 مورد منفی گزارش شده است.

اخوان اکبری تصریح کرد:بحران بیماری کرونا در استان اردبیل بسیارجدی و اضطراریست وقطعا در روزهای آینده تعداد مبتلایان به ویروس افزایش خواهد یافت، بنابراین از مردم شریف ایران خواهش می کنیم به هیچ عنوان به استان اردبیل سفر نکنند واهالی استان هم دو هفته در خانه بمانند.
او برلزوم در خانه ماندن مردم و پرهیز ازهرگونه سفر ،شستن مداوم دستها با آب وصابون ، استفاده از دستکش،حضور نیافتن در اجتماعات ورعایت فاصله از افراد مشکوک ،خودداری از انجام خرید ها ودیدو بازدیدهای نوروزی واستفاده نکردن از اسکناس و رعایت فاصله افراد از یکدیگر تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار