تجلیل ازدانش آموزان افتخارآفرین شهرستان حمیدیه درمسابقات کاراته قهرمانی کشور

حمیدیه(پانا) - دانش آموزان شهرستان حمیدیه بادرخشش خوددرمسابقات کاراته قهرمانی کشوری افتخارآفرینی کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازدانش آموزان افتخارآفرین شهرستان حمیدیه درمسابقات کاراته قهرمانی کشور

دانش آموزان شهرستان حمیدیه با درخشش خود در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین در مسابقات کشوری به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار شدو با شکست حریفانشان هفت مقام کشوری را کسب نمود.

روز چهارشنبه 21 اسفند ماه98 طی مراسمی با حضور عزیز مزرعه رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه ، معاونت پرورشی و پشتیبانی ، استاد و اعضای تیم،از دانش آموزان قهرمان تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم عزیز مزرعه طی سخنانی خطاب به این دانش آموز گفت: موفقیت ارزشمند شما در کسب رتبه اول ،دوم وسوم مسابقات کاراته کشور که باعث افتخار جامعه فرهنگیان و دانش آموزان گردیده است را تبریک می گوییم. ضمن تقدیر از شما دانش آموز گرانقدر، از پدر و مادر دلسوزتان که بی گمان، قدم به قدم در مسیر علم آموزی شما همراه بوده و هستند، تشکر می کنم.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه در ادامه بیان کرد: برنامه های ویژه ای برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در نظر گرفته شده است و این اداره آمادگی دارد، در تمام رشته ها با مربیان و استعدادیاب‌های شهرستان همکاری و دانش آموزان مستعد و ورزشکار را حمایت کنند.

در ادامه با اهدا لوح و هدیه از این دانش آموزان ورزشکار تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است دانش آموزان با مربیگری سید علی موسوی در مسابقات استانی ،کشوری و بین المللی شرکت و افتخار آفرینی کردند، اسامی دانش آموزان مقام آور بدین شرح می باشد:
۱- ابراهیم عبیداوی
۲- حسن ضیا نژاد
۳- عبدالرحمن حسونی
۴- ابوالفضل جلالی
۵- علی عذاری شاد
۶- مبین عبیداوی
۷- محمدامین بچای زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار