بازدید استاندارخراسان جنوبی از البسه خریداری شده در جشن گلریزان

بیرجند(پانا)- استاندار خراسان جنوبی گفت: همگرایی و هم افزایی حوزه‌های مختلف، حجم کمک‌های جمع آوری شده در جشن گلریزان را چند برابر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندارخراسان جنوبی از البسه خریداری شده در جشن گلریزان

استاندار خراسان جنوبی در مراسم جشن گلریزان سال98 گفت: همگرایی و هم افزایی حوزه‌های مختلف، حجم کمک‌های جمع آوری شده در جشن گلریزان را چند برابر کرد.

در جشن گلریزان امسال که به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار شد، آموزش وپرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیادعلوی، استانداری و هیئت امنای حسینیه ابوالفضلی و باستانی کاران ورزش زورخانه ای، این مراسم را همراهی کردند.

این مراسم به دلیل شرایط موجود و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی در زمینه ویروس کرونا، با همکاری صدا و سیمای استان به صورت غیرحضوری برگزار شد.
معتمدیان اظهار امیدواری کرد: به مرحله‌ای برسیم که نیاز به برگزاری چنین مراسمی و جمع آوری کمک برای نیازمندان جامعه نداشته باشیم.
او خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، دستگاه‌های خدمت رسان و مؤسسات خیریه بر حسب وظیفه انسانی تلاش شان بر این است که به محرومان کمک کنند.
یکه خانی مدیر آموزش وپرورش بیرجند درحاشیه خبر افزود: جشن گلریزان نماد نوع دوستی و همبستگی و وحدت و هدیه لبخند امید و زندگی است. این هدایا با همکاری انجمن اولیا و مربیان و بعد از اولویت بندی دانش آموزان محروم و نیازمند به دست آنها خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار