224 مبتلا به کرونا و 21 فوتی در آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در طول 24 ساعت گذشته 49 نفر به مجموع آمار مبتلایان به این بیماری افزوده شده و شمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 224 نفرافزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
224 مبتلا به کرونا و 21 فوتی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمدحسین صومی، از فوت 4 نفر مبتلا به کرونا در استان آذربایجان‌شرقی خبرداد و گفت: دو نفر از چهار مبتلایی که امروز فوت شدند، حین رسیدن به اورژانس بیمارستان فوت کردند و این موضوع نشان می‌دهد تعدادی از افراد زمانی به بیمارستان مراجعه می‌کنند که دیر شده و بیماریشان شدیدتر شده است.

او ادامه داد: در طول 24 ساعت گذشته 49 نفر به مجموع آمار مبتلایان به این بیماری افزوده شده و شمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 224 نفرافزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص 49 نفر از مبتلایان افزود: ۳۱ نفر در تبریز، شش نفر در مراغه، سه نفر در میانه، دو نفر در شبستر، دو نفر در هشترود و همچنین در هر یک از شهرستان‌های بناب، سراب، مرند، اهر و بستان آباد یک نفر کرونا مثبت اعلام شده که نشان می‌دهد کرونا ویروس در کل استان توزیع شده است.

صومی ادامه داد: هم اکنون 400 نفر با احتمال کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و در حال درمان هستند.

او در پایان اظهاراتش با تاکید بر اینکه اگر اجتماعات کم نشود، ویروس گسترش می‌یابد، گفت: از مردم می‌خواهیم به آرامستان‌ها نرفته و در اجتماعات حضور پیدا نکنند، چرا که اگر این روند ادامه پیدا کند، همچنان آمار مبتلایان افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار