رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

استقرار کارشناسان بهداشتی در مبادی ورودی شهرهای استان فارس

شیراز(پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست بررسی آخرین اقدامات حوزه سلامت فارس برای مقابله با کرونا ویروس، از استقرار کارشناسان بهداشتی در مبادی ورودی شهرهای استان در راستای اقدامات بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استقرار کارشناسان بهداشتی در مبادی ورودی شهرهای استان فارس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی اظهار کرد: روسای شبکه‌های بهداشت و درمان در سطح استان با همکاری فرمانداری شهرستان نسبت به استقرار کارشناسان بهداشتی در مبادی ورودی شهر اقدام کنند.

لطفی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده از سوی مسوولان دانشگاه به صورت روزانه، گزارشی از نیازها و درخواست‌های مجموعه سلامت فارس به وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشست از تجهیز شهرستان‌های ورودی استان به تب‌سنج لیزری در راستای اقدامات بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد و عنوان کرد: تیم‌های تخصصی تشکیل شده در شهرستان‌هایی که دارای موارد اعلام شده مبتلایان مثبت هستند به نظارت می‌پردازند.


معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست با تاکید بر افزایش و تشدید نظارت‌های بازرسان از مراکز درمانی، از پیش‌بینی‌های انجام شده در بیمارستان‌ها برای افزایش پوشش خدمت‌رسانی به مراجعان خبر داد.

رییس دانشکده پزشکی شیراز نیز در این نشست درباره حضور اساتید بالینی و کادر درمانی تخصصی موردنیاز در مراکز درمانی طبق نظر کارگروه علمی مبارزه با کرونا در دانشگاه، توضیحاتی ارایه داد.

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در این نشست، پیرامون ارزیابی سریع موارد تایید شده کووید_۱۹ و آخرین آمارها، پایش ها و اقدامات انجام شده برای مبتلایان در فارس، گزارش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار