از شنبه ۲۴ اسفند؛

نرم ‎افزار هفت برای ارتباط دوطرفه با معلمان

تهران (پانا) - شبکه هفت سیما «نرم‎افزار هفت» را به‎ عنوان بستر کاربردی «مدرسه تلویزیونی ایران» با امکانات تفریحی و تحصیلی گوناگون در اختیار مخاطبان قرار می‎دهد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نرم ‎افزار هفت برای ارتباط دوطرفه با معلمان

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به برگزاری نزدیک به ۴۰ کلاس درسی در روز، در شبکه آموزش و چهار سیما، از شنبه ۲۴ اسفند نرم‎افزار هفت به عنوان بستر کاربردی «مدرسه تلویزیونی ایران» با امکانات پاسخگویی به سوالات دانش‎آموزان و سایر مقاطع تحصیلی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

«نرم‌افزار هفت» دارای بخش‎هایی شامل، تمامی‌بسته‌های تصویری مدرسه تلویزیونی ایران، بخش‎های پرسش و پاسخ با معلمان، خودآموز، در این بخش دانش‎آموزان میزان یادگیری خود را سنجیده و در عین حال حضور خود در کلاس‎ها را ثبت می‌کنند، ببین و یاد بگیر، برنامه‌های کوتاه مهارتی، پارسی زیباست، برنامک‎های زبان فارسی برای حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی، بازی‌های علمی گوناگون، گالری تصاویر مخاطبان، بخش زنگ تفریح، ۴ هزار پویانمایی و... است.

این نرم‎افزار با کوشش شبکه هفت سیما راه اندازی شده و از این پس دانش آموزان می‌توانند سؤالات خود را به صورت پرسش و پاسخ با معلمان در میان بگذارند.

در کنار این نرم‎افزار، کاربران می‎توانند از کانال هفت به نشانی @haft_edu در بستر پیام‎رسان روبیکا، فایل‎های تصویری کلاس‎ها را دانلود و تماشا کنند.

همچنین معلمان عزیز و دبیران محترم که مایل هستند برای پشتیبانی درسی دانش‎آموزان در «نرم‎افزار هفت» همکاری داشته باشند، کد ملی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۰۷۰۲ ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار