خانه سینما: مسئولیت حقوقی بیماری عوامل با تهیه‌کنندگان است

تهران (پانا) - خانه سینما برای چندمین بار از همکارانی که در حال تولید پروژه های سینمایی یا تلویزیونی هستند، خواست کار را متوقف کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خانه سینما: مسئولیت حقوقی بیماری عوامل با تهیه‌کنندگان است

به گزارش روابط عمومی خانه سینما، خانه سینما طی اطلاعیه ای اعلام کرد: «امروز روز داوری در مورد توانایی، هوشمندی، دانش، انضباط و همدلی یک ملت زنده، در برابر هجوم مرگ و نیستی است، روز ثبت عملکرد اقشار مختلف از جمله سینماگران در صفحات مهم تاریخ این سرزمین، عبور از این بحران، بحرانی که سراسر سرزمین مان را در برگرفته و رسیدن به بهار، میسر نیست جز هوشیاری و همدلی و همراهی تک تک مردم.

خانه سینمای ایران به نمایندگی از کلیه اهالی سینما از ابتدای شروع بحران با رصد کردن وقایع و پیگیری لحظه به لحظه اوضاع سعی بر این داشت تا بتواند آنچه را در توان دارد برای حمایت از اعضا و اهالی سینما به کار ببندد.

راه اندازی ستاد بحران خانه سینما و رصد پروژه های در حال تولید و یا پیش از تولید؛ پس از گفتگو با مدیریت ستاد بحران کرونای کشور و شناسایی نیازهای واقعی و عاجل، هماهنگی هایی صورت گرفته که به مرور از طرف ستاد بحران خانه سینما اعلام خواهدشد.

در اینجا بر خود لازم می دانیم سپاس و تشکر خود را از جناب آقای دکتر زالی رییس ستاد بحران کرونا کشور درباره ارسال نامه به سازمان صدا و سیما و وزارت ارشاد اعلام کنیم.

از بازیگران عزیز و چهره های مطرح سینما می خواهیم تا مثل همیشه نقش اجتماعی خود را فراموش نکنند، کمک به ستاد بحران کرونا کشور و پخش دستورالعمل های بهداشتی این ستاد کوچکترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

برای چندمین بار از کلیه همکاران که در حال تولید پروژه های سینمایی یا تلویزیونی هستند می خواهیم که برای حفظ جان اعضا در سریع ترین شکل پروژه ها را بطور موقت تا پایان این شرایط تعطیل کنند بدیهی است هر گونه ضایعه ای که برای ادامه پروژه برای افراد گروه (که به خانواده هایشان نیز منتقل خواهد شد) پیش می‌آید مسئولیت حقوقی آن برعهده تهیه کنندگان است.

از همه اهالی سینما می خواهیم هر گونه پیشنهاد و یا ایده ای در رابطه با این شرایط بحرانی دارند با ستاد بحران خانه سینما در میان بگذارند..

قطعا آیندگان راجع به این روزهای ما قضاوت خواهند کرد، کاری کنیم که در این قضاوت تاریخی سربلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار