نادر مشایخی: آگاهی بخشی، تفسیر موضوع و انتقال صحیح به مردم سه ضلع مثلث مبارزه با کرونا است

تهران(پانا) - نادر مشایخی آهنگساز شناخته شده کشور می‌گوید آگاهی بخشی، تفسیر موضوع و انتقال صحیح به مردم سه ضلع مثلث مبارزه با کرونا است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نادر مشایخی: آگاهی بخشی، تفسیر موضوع و انتقال صحیح به مردم سه ضلع مثلث مبارزه با کرونا است

نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره تاثیر ویروس کرونا بر زندگی شخصی‌اش گفت:«تازه در اول راه هستیم، برای من تحمل این اتفاق بسیار سخت بود، چندی پیش دچار حمله ام اس شدم اما باز نمی‌توانستم از منزل خارج شوم و به بیمارستان بروم با این حال هنوز مثبت گرایی در من از بین نرفته است و امیدم را از دست نداده‌ام. همه هنرمندان باید بنشینند، فکر کنند و به یک راه حل برسند، هنر یعنی هنر زندگی».
همدیگر را نترسانیم!
مشایخی در ادامه صحبت‌هایش به مردم توصیه کرد که از خانه‌هایشان بیرون نروند و گفت:«به مردم توصیه می‌کنم نترسند بلکه با آگاهی همه نکات را مشاهده کنند، سپس تفسیر و به دیگران انتقال بدهند. هیچ گاه نباید این مثلث را ترک کرد زیرا از هر چیزی در حال حاضر مهم‌تر است.»
وی ادامه داد:«نباید همدیگر را بترسانیم بلکه باید باعث آرامش همدیگر شویم. درباره جریانی که اتفاق افتاده باید درست نگاه کرد و به دنبال اتفاقات مثبتی که می‌تواند رخ بدهد باشیم. ملتی هستیم که همیشه دربرابر سختی ها مبارزه کردیم باید امیدمان را حفظ کنیم زیرا تنها چیزی که این روزها به درد ما می‌خورد امیدوار بودن است همانطور که مولوی گفته: "بعد نومیدی بسی امیدهاست/از پس ظلمت، دو صد امیدهاست".»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار