مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو از هنرمندان رادیو نمایش قدردانی کرد

تهران (پانا) - حمیدرضا افتخاری مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، طی پیامی اززحمات شبانه روزی هنرمندان رادیو نمایش قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو از هنرمندان رادیو نمایش قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، در پیام حمیدرضا افتخاری آمده است :

در این روزهایی که بیم و هراس همنشین زندگی روزمره مان شده است و خانه نشینی راه حل مبارزه، هستند مردمانی که جان بر کف گرفته اند و به میدان آمدند تا عبور از این بحران برای اهالی این سرزمین آسان تر، میسر شود..

بی شک، پزشکان و کادر پزشکی قهرمانان این روزها هستند. اما بی انصافی است اگر از اقدام اهالی رادیو و تلویزیون نگویم. از برنامه سازان گرفته تا عوامل فنی و تدارکات. دریادلانی که در این عرصه پر تلاطم به دریا زدند تا هموطنانشان به ساحل آرامش برسند

اینک که تلاش شبانه روزی همکارانم در اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید نمایش های نوروز 99 به پایان رسیده است برخود واجب می دانم این تلاش مومنانه را قدر نهم. بی انصافی است اگر در محضر این ملت شریف شهادت ندهم که هنرمندان شما در میان بیم و هراس ابتلا ، کار را زمین نگذاشتند و با عشق، فرآیند تولید 12 نمایش رادیویی را برای نوروز 99 در زمان مقرر به اتمام رساندند. تلاشی که گاه در آغازین ساعات روز تا دیروقت ادامه پیدا می کرد.

امید که این سعی با صفا و این تغزل عاشقانه، در این روزهای خانه نشینی لبخند بر لبان مردم سرزمینم ایران بنشاند . قبول درگاه حق افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار