ایجاد سامانه الکترونیکی اداره‌کل استاندار فارس

شیراز (پانا) -مدیرکل استاندارد فارس از ارائه خدمات الکترونیکی این اداره کل و ایجاد تمهیدات صورت گرفته خبر داد و افزود: با توجه به شرایط فعلی و به منظور پیشگیری از کرونا متقاضیان نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد سامانه الکترونیکی   اداره‌کل استاندار فارس

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد فارس، مرتضی رهنما با اشاره به فعالیت سامانه‌های نظارت اداره‌کل استاندارد فارس و ارائه خدمات موردنیاز واحدهای تحت پوشش استاندارد بصورت الکترونیکی اظهار کرد: مدیران واحدهای تولیدی از طریق رمز عبور خود تمامی نیازهای خود را از طریق سامانه مذکور به اداره کل استاندارد اعلام نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این سامانه‌ها فعال و در دسترس کاربران است، نیازی به مراجعه حضوری ارباب رجوع به اداره کل استاندارد فارس نیست.

رهنما افزود: تمامی ارباب رجوعان اداره کل استاندارد فارس بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره‌کل یا از طریق سامانه‌های یاد شده یا از طریق ارسال تقاضاهای خود به شماره فاکس 36290900 و یا از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 3-36290901 و 32270172 و 32296613 می‌توانند درخواست‌های خود را مطرح و پاسخ را دریافت کنند.

او افزود: تمام همکاران اداره‌کل استاندارد فارس با آمادگی کامل درخواست‌های رسیده را بررسی و نتیجه درخواست ارباب رجوعان را از طریق سامانه‌ها و یا تلفن و یا فاکس به اطلاع آنها می‌رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار