لیگ قهرمانان اروپا؛ لیورپول با شاهکار مادریدی‌ها مات شد

تهران (پانا) –در شب صعود آسان پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید دست به شاهکاری بزرگ زد و لیورپول را در آنفیلد حذف کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ لیورپول با شاهکار مادریدی‌ها مات شد

دومین شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی در شهرهای لیورپول و پاریس پیگیری شد.

لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آنفیلد در جدال با شاگردان دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو مادرید شبی تلخ را پشت سر گذاشت و پس از اینکه در 90 دقیقه به پیروزی یک بر صفر رسید، در پایان 120 دقیقه با شکست 3 بر 2 زمین را ترک کرد تا وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشد.

برای لیورپول در این مسابقه واینالدوم (43) و فرمینیو (94) گلزنی کردند و لیونرته (97، 1+105) و موراتا (1+120) گلزنان اتلتیکو مادرید در این بازی بودند.

بازی رفت دو تیم با برد یک بر صفر اتلتیکو تمام شده بود، با این نتیجه اتلتیکو در مجموع دو بازی به برتری 4 بر 2 رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در بازی همزمان، پاری سن ژرمن در شبی که هوادارانش را به علت پیشگیری از کرونا همراه نداشت در دیدار با بورسیا دورتموند به برد 2 بر صفر رسید. برای پاری سن ژرمن در این مسابقه نیمار (28) و برنات (1+45) گلزنی کردند، ضمن اینکه دورتموند از دقیقه 89 با اخراج امره جان ده نفره شده بود.

بازی رفت دو تیم با برد 2 بر یک دورتموند به پایان رسیده بود، بدین ترتیب و با نتیجه ثبت شده در دیدار امشب، این تیم پاری سن ژرمن بود که توانست با پیروزی 3 بر 2 در مجموع دو بازی راهی مرحله بعد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار