نایب رییس مجلس:

مقصود از نامه لاریجانی به رهبری، مصوبات شورای عالی امنیت ملی بود

تهران (پانا) - نایب رییس مجلس درباره خبری که به نقل از وی درخصوص ارسال نامه رییس مجلس به رهبری درباره وضعیت کشور و جلوگیری از تشدید شیوع کرونا منتشر شده بود، گفت مقصود از این نامه، مصوبات شورای عالی امنیت ملی در موضوع مقابله با کرونا بود، اما بیان و انتقال مطلب به گونه‌ای دیگر صورت گرفت و به شکلی دیگر منعکس شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مقصود از نامه لاریجانی به رهبری، مصوبات شورای عالی امنیت ملی بود

به گزارش‌ایرنا، مسعود پزشکیان در گفت‌ و گو با خبرنگاران در تشریح جزییات پیگیری‌های علی لاریجانی درخصوص مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: رییس مجلس شورای اسلامی با سایر سران قوا، وزیر کشور، وزیر بهداشت و استانداران درباره لزوم هماهنگی‌های بیشتر برای جلوگیری از تشدید شیوع کرونا صحبت کرده‌ و در این‌باره پیگیری‌های مداوم روزانه داشته‌اند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رییس مجلس در ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف برای هماهنگ‌سازی فرایند مقابله با کرونا عنوان کرد: وی با تمام ظرفیت برای ارتقای سطح هماهنگی و هم‌افزایی در حاکمیت برای مهار این ویروس به میدان آمده و بر اجرای مصوبات شورای عالی امنیت ملی تاکید دارد.

پزشکیان با تاکید بر اینکه مردم باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: دولت به کمک نیروهای امنیتی باید مانع سفرهای غیرضروری شوند. همچنین از دولت درخواست کردیم تا از اختصاص بنزین مازاد برای نوروز جلوگیری کنند. هرچند مجلس در گذشته این موضوع را تصویب کرده است.

پیش از این خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نایب رییس مجلس شورای اسلامی از نامه رییس مجلس به رهبری برای تغییر ریاست ستاد مقابله با کرونا خبر داده و بیان کرده که رهبری خواستار این شدند که خود رییس جمهور مسئولیت را برعهده بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار