آغاز فیلمبرداری آموزش درس تربیت‌بدنی در منازل

طبق برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، از این پس ویدئوهای ورزشی یکپارچه شبکه آموزش به کمک افزایش تحرک دانش‌آموزان در منازل خواهد آمد

تهران (پانا) - با پیش‌بینی صورت گرفته از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، آموزش درس تربیت‌بدنی برای دانش‌آموزان در منازل آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فیلمبرداری آموزش درس تربیت‌بدنی در منازل

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، با شروع تدریس مباحث مختلف درسی از شبکه آموزش سیما و همچنین استفاده خودجوش معلمان از ظرفیت فضای مجازی، با دستور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، آموزش درس تربیت‌بدنی نیز برای حفظ سلامت و روحیه شادابی دانش‌آموزان در منازل در دستور کار قرار گرفت.

با این تصمیم، دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ضبط آموزش این درس در خانه را مطابق با استانداردهای درسی و همراستا با امکانات موجود در منازل، با فعالیت‌ ورزشی در قالب حرکات متنوع، بازی‌های خانگی هدفمند و ... آغاز کرده که با هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیما در لابه‌لای دروس طبق برنامه‌ای مدون از شبکه آموزش سیما پخش خواهد شد.

پیش از این معلمان درس تربیت‌بدنی کشور در اقداماتی خودجوش با ارسال ویدئوی نرمش‌های روزانه دست به ابتکاراتی برای جلوگیری از اضافه وزن دانش‌آموزان در منازل زده بودند که مورد تمجید و تقدیر معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و از این پس ویدئوهای ورزشی یکپارچه شبکه آموزش نیز به کمک افزایش تحرک دانش‌آموزان در منازل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار