ادامه صعود پلکانی آقای دندانپزشک؛ سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد

تهران (پانا) - رئیس هیات مدیره پرسپولیس که در ادامه روند صعودی‌اش در این باشگاه، به سرپرستی محبوب‌ترین باشگاه فوتبال ایران رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ادامه صعود پلکانی آقای دندانپزشک؛ سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد

محمد حسن انصاری‌فرد که پس از مدت‌ها توانسته بود آرامش را به سیستم مدیریتی پرسپولیس برگرداند، دوشنبه شب هفته جاری بدنبال اختلاف با رئیس هیات مدیره این باشگاه از سمت خود استعفا داد و در حالی که به نظر می‌رسید حداقل به خاطر هواداران پرسپولیس، هیات مدیره این باشگاه شرایط را برای بازگشت او فراهم کند، اما ظاهرا باید ماجرای مدیریت او در پرهوادارترین تیم فوتبال ایران را پایان یافته دانست.

مهدی رسول‌پناه، رئیس هیات مدیره پرسپولیس در در گفت‌وگویی که با سایت وزارت ورزش و جوانان انجام داده از انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس خبر داده است.

بدین ترتیب فردی که بنابر اخبار منتشر شده بیشترین اختلاف را با محمد حسن انصاری‌فرد داشته است، به صندلی او در باشگاه پرسپولیس رسید. حضور رسول‌پناه در هیات مدیره پرسپولیس و رسیدنش ابتدا به ریاست هیات مدیره و سپس سرپرستی باشگاه در حالی است که او سابقه ورزشی ندارد.

رسول پناه بیشترین شهرت خود را از حضور در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی دارد و فعالیت حرفه‌ای‌اش هم ارتباطی به ورزش و یا مدیریت ندارد. سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس دارای مدرک دکتری دندانپزشکی است و از زمان حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش، ابتدا به عنوان عضو علی‌البدل هیات مدیره پرسپولیس منصوب شد و 2 سال بعد با درگذشت جعفر کاشانی وارد هیات مدیره شد و به صندلی ریاست رسید و حالا با ادامه روند صعود پلکانی بدون سابقه ورزشی و مدیریت کلان، سرپرستی باشگاه پرسپولیس را در اختیار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار