وزیر اقتصاد اعلام کرد

دامنه نوسان بورس ۵ درصد باقی می‌ماند

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نتایج جلسه شورای عالی بورس، از باقی ماندن دامنه نوسان بورس در همان ۵ درصد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دامنه نوسان بورس ۵ درصد باقی می‌ماند

به گزارش ایسنا، فرهاد دژپسند در جمع خبرنگاران و پس از پایان جلسه شورای عالی بورس، اظهار کرد: طبق تصمیمات قبلی، دامنه نوسان بورس همچنان همان ۵ درصد باقی می‌ماند و حجم مبنا هم قرار شد که ادامه پیدا کند. تلاش می‌کنیم که عرضه اولیه را در هفته باقی مانده از سال جاری و اویل سال آینده با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه باید اعلام کنم که این سرمایه و پشتوانه برای وجود دارد که رئیس جمهور برای عرضه سهام دولتی ما را حمایت می‌کند و ان‌شاءالله آیین‌نامه‌هایی که باید در اجرای قانون بودجه سال ۹۹ تصویب کنیم را در اولین فرصت در دولت مطرح کنیم.

وزیر اقتصاد افزود: همچنین قرار شد تا در اولین جلسه شورای عالی بورس سازوکاری که باید طراحی کنیم را در شورای عالی بورس بیاوریم که این یک فرصت طلایی خواهد شد تا سهام دولتی را عرضه کنیم.

دژپسند در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: باید عرضه اولیه که برای نهادهایی همچون سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشور و لشگری است را انجام دهیم تا بتوانیم از طریق افزایش عرضه اولیه، مطالبات گسترده و درست مردم را تعمیم دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار