صدور 396 مجوز گردشگری با سرمایه گذاری 40 هزار میلیاردی ریالی در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ازسرمایه‌گذاری حدود40 هزار میلیارد ریالی در بخش گردشگری استان، در سال جاری و صدور 396 مجوز گردشگری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
صدور 396 مجوز گردشگری با سرمایه گذاری 40 هزار میلیاردی ریالی در فارس

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، مصیب امیری با اشاره به روند الکترونیکی شدن فرآیند سرمایه‌گذاری از ابتدای سال 98 اظهار داشت: این اقدام با استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مواجه شده است .

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد موافقت اصولی 352 و 44 مجوز ایجاد در کل تاسیسات گردشگری استان فارس صادر شده است که در مقایسه با سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است به طوری که سال قبل 252 موافقت اولیه و 27 موافقت اصولی و 23 مجوز ایجاد در حوزه تاسیسات گردشگری صادر شده است.

امیری اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری تاسیسات گردشگری در سال 98 تاکنون بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال است و پیش‌بینی می‌‌شود یک هزار نفر اشتغال‌زایی داشته باشد.

به گفته‌ی امیری پیش از این، تعداد 147 پروژه در حوزه گردشگری استان فارس با پیشرفتی از 20 تا 90 در صد و با حجم سرمایه‌گذاری 2 هزار و 100 میلیارد ریال در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار