ورود به بقعه امامزاده محمدبن الحسن(ع) و آبشار آب سفید الیگودرز ممنوع شد

خرم آباد(پانا) - رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در الیگودرز گفت: به دلیل احتمال شیوع ویروس کرونا در اماکن گردشگری ورود به بقعه امامزاده محمدبن الحسن(ع) و آبشار آب سفید شهرستان از امروزسه شنبه ممنوع شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود به بقعه امامزاده محمدبن الحسن(ع) و آبشار آب سفید الیگودرز ممنوع شد

حبیب جمشیدی روز سه شنبه عنوان کرد: با شرکت های مسافربری و گردشگری که مسافر به این مناطق اعزام نمایند برخورد قضایی و در صورت نیاز ورود به سایر بقاع متبرکه نیز ممنوع می شود.

وی افزود: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اقدامات لازم پیرامون سلامت شهروندان سه ایستگاه سنجش سلامت مسافران در ورودیهای میدان رهبری محور خمین - الیگودرز، میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محور ازنا - الیگودرز و پاسگاه خمه جاده اصفهان - الیگودرز دایر شده است.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح تمامی سرنشینان خودروهای سبک و سنگین بدون اغماض و با دقت مورد سنجش قرار می گیرند و در صورت مشاهده علایم بیماری از ورود آنان به شهرستان با جدیت ممانعت به عمل می آید.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در الیگودرز گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده هشت تیم با مدیریت هلال احمر، بسیج، نیروهای جهادی و موکب های شهرستان به صورت روزانه کار ضدعفونی و گندزدایی را در سطح شهرستان انجام می دهند.

جمشیدی افزود: خوشبختانه در الیگودرز کمبود مواد ضدعونی وجود ندارد و تا کنون ۲۰هزار لیتر الکل طبی در شهرستان توزیع شده، ۵ هزار لیتر دیگر نیز امروز(سه شنبه) توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توجه و اهتمام تمامی شهروندان به پیشگیری از ویروس کرونا گفت: به دلیل شیوع بیماری در سطح کشور، مردم و ساکنان شهرستان باید موضوع را جدی گرفته، نکات بهداشتی را رعایت و از تردد های غیر ضروری در معابر و خیابان ها پرهیز کنند.

وی گفت: همچنین یک کارگاه تولیدی در شهرستان توانایی خود را برای تولید روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک جهت استفاده عموم و توزیع در بین داروخانه های سطح شهر اعلام کرده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در الیگودرز گفت: به دستور نماینده ولی فقیه در لرستان، تمامی مساجد به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته می شوند.

جمشیدی عنوان کرد: بنگاه های معاملات ملکی نیز تا اطلاع ثانوی حق اجاره منازل به افراد غیربومی را ندارند.

تا کنون هیچ موردی از کرونا مثبت در الیگودرز گزارش نشده اما به گفته کارشناسان این ویروس در شهرستان ورود کرده است.

الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار