ارایه خدمتی جدید به بازنشستگان تأمین اجتماعی؛ خرید اقساطی از فروشگاه‌ها

تهران (پانا) - باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی آغاز به کار کرد که بر اساس آن بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان می‌توانند از ۱۵۰۰ فروشگاه منتخب به صورت اقساطی و بدون سود خرید کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ارایه خدمتی جدید به بازنشستگان تأمین اجتماعی؛ خرید اقساطی از فروشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد شریعتمداری در مراسم شروع به کار باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی اظهارکرد: امروز یکی از آرزوهای ما در حال تحقق است و با همکاری بین بخشی توانستیم شرایط مناسبی را برای ارائه خدمتی جدید به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 3 میلیون بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند، گفت: یکی از تکالیف مهم ما توجه به بازنشستگان است و این اقدام علاوه بر کمک به افزایش قدرت خرید بازنشستگان بر بهبود شرایط اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی نیز اثرگذار است و تقاضای تضمین شده‌ای را برای کالاهای تولیدی ایجاد می‌‎کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: براساس این طرح بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند از 1500 فروشگاه منتخب در سراسر کشور کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و بدون سود دریافت کنند. بانک رفاه کارگران اقساط مربوطه را از حقوق بازنشستگان کسر و به حساب فروشگاه‌های مربوطه واریز می‌کند.

شریعتمداری افزود: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است و می‌تواند منشأ خیر و اثر مثبت برای جامعه شریف کارگران و بازنشستگان باشد. وجود بانک رفاه کارگران در کنار سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهمترین نهادسازی‌هایی است که در این کشور صورت گرفته و می‌تواند آثار مثبت زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: با هم‌افزایی و همکاری بین بخشی در این وزارت‌خانه می‌توان گام‌های بزرگ و اثرگذاری برای ارتقاء خدمات به مخاطبان متنوع تحت پوشش برداریم و امیدواریم با استفاده از تجربیات گذشته و همکاری بیشتر از این ظرفیت بزرگ استفاده مناسب صورت گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سخنان خود از زحمات و تلاش‌های تمامی کارکنان سازمان‌های تابعه این وزارتخانه به ویژه کادر درمانی سازمان تأمین اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش بویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: در شرایطی که دچار محدودیت و مشکلات مربوط به ویروس کرونا هستیم، جبهه مواجه با این ویروس مجموعه لایق و خدمت‌گذار مدیران و همکاران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار بزرگی را انجام می‌دهند.

شریعتمداری اظهار کرد: بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی با همه ظرفیت در خدمت شهروندان و ویژه بیماران مبتلا به کرونا است و در برخی شهرها کل بیمارستان تأمین اجتماعی در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است که از همه سطوح مدیریت و کادر درمانی تأمین اجتماعی که با ایستادگی و مقاومت و پایمردی در این واقعه در کنار مردم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم. این خدمات ارزشمند قطعا در تاریخ کشورمان ماندگار خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی افزود: از ساعات اولیه با تشکیل قرارگاه در سازمان تأمین اجتماعی و صدور ابلاغ‌های لازم به حوزه سرمایه‌گذاری این سازمان قدم‌های موثری برای تغییر خطوط تولید و تولید حداکثری مواد ضدعفونی در سراسر کشور انجام شد و تا هفته گذشته بیش از 300 هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده در این مجموعه تولید و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در تولید دارو نیز در شستا تلاش کرده‌ایم که در تولید موارد اولیه و سایر موادی که در روند درمان و کاهش عوارض این بیماری اثرگذار هستند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اقدام شود و تا هفته گذشته 6 تن مواد مورد نیاز دارویی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است و این روند تداوم خواهد داشت.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه مدیریت و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف برای مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود، گفت: مواد ضدعفونی کننده و داروهای تولیدی در شستا براساس قواعد مصوب درچارچوب قواعد توزیعی وزارت بهداشت، توزیع می‌شود و واحدهای تولیدی مستقیما برای توزیع اقدامی نمی‌کنند و در چارچوب ضوابط وزارت بهداشت اقدام صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛ باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با همکاری سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و شرکت رایتل شروع به کار کرده است. این طرح به صورت پایلوت در استان فارس آغاز شده و در آینده نزدیک در سراسر کشور گسترش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار