مسابقات قرآنی مجازی در منطقه12

تهران (پانا) _ آموزش، فعالیتهای پرورشی در کنار خانواده، با برنامه ریزی درست و دقیق میتواند بازخورد ثمربخش و مفیدی را داشته باشد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآنی مجازی در منطقه12

فلاح، معاون پرورشی دبستان پسرانه ۲۱ بهمن، در گفتگو با پانا گفت: در این ایام که فرصتی پیش آمده تا حضور خانواده ها پررنگ تر از قبل شود. چه خوب است از این فرصت ها بیشترین استفاده را ببریم.

فلاح گفت: قرآن منشا خیر و سعادت انسان ها است، با توسل و تمسک به این هدیه ارزشمند آسمانی میتوان به موفقیت رسید. قرآن وسیله رسیدن به رشد و تعالی و هدایت انسان است. فلاح افزود:به همین مناسبت برای خانواده ها، مسابقه قرآنی را به عنوان آموزش غیر مستقیم برای دانش آموزان طراحی کرده است.

وی گفت: در جمع خانوادگی، کنار سفره شام والدین، سوالات قرآنی مطرح شده در گروه مجازی را، از یکدیگر می پرسند، همه خانواده در پاسخ دادن شرکت میکنند. درپایان جوابها را برای ایشان، از طریق شبکه های مجازی ارسال میکنند. و ایشان هرشب جواب های صحیح را در این شبکه ها قرار می دهد. وبه قید قرعه برای هر خانواده جایزه ای تعلق میگیرد، خانواده ها بعد از تعطیلات جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

فلاح اضافه کرد: برای پایه های پایین تر تست هوش و استفاده از حروف مگنتی برای فعالیت این عزیزان در نظر گرفته شده است. علاوه براین موارد بهداشتی و ایمنی نیز به دانش آموزان آموزش داده میشود. ودانش آموزان با ارسال نقاشی وکارهای انجام شده به ایشان بازخورد می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار