مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اختصاص 400 میلیون تومان برای پیشگیری از ویروس کرونا در بین مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - پنجمین جلسه کارگروه سلامت کمیته امداد استان زنجان، به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا به ریاست مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 400 میلیون تومان برای پیشگیری از ویروس کرونا  در بین مددجویان زنجانی

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این جلسه با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، روز پدر و روز مددکار گفت: حقیقتا مددکاری واقعی را می‌توان در سیره، سبک و روش این امام بزرگوار مشاهده کرد و امیرالمومنین (ع) در حوزه یتیم نوازی، رسیدگی به احوال نیازمندان با حفظ عزت و کرامت انسانی و در حوزه کار و تلاش، حرکت جهادی به معنای حقیقی کلمه نمونه و الگو بودند.
او با قدردانی از حوزه های مختلف در پیشگیری از بیماری ویروس کرونا افزود: پیشگیری در همه مسائل همیشه بهتر از درمان بوده و پیش بینی موارد از قبل صورت گرفته هم برای فرد، خانواده و هم برای همگان و جامعه مفید خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد از اختصاص 400میلیون تومان اعتبار برای پیشگیری از بیماری ویروس کرونا و تهیه اقلام بهداشتی برای مددجویان در معرض خطر خبر داد و افزود: این مبلغ با رعایت اولویت برای تهیه اقلام بهداشتی برای بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان زمین گیر، بیماران زمینه ای، مادران باردار و شیرده و در نهایت برای افراد دیگر هزینه می شود.
صفری به اقدامات پیشگیرانه از این بیماری در بین کارکنان و مددجویان خبر داد و گفت: علاوه بر پیش بینی و تجهیز ادارات به اقلام بهداشتی و ارائه آموزش‌های لازم، در حوزه جامعه هدف نیز کارهای خوبی انجام شده است که الکترونیکی کردن خدمات امداد به منظور کاهش حجم مراجعات، تماس تلفنی مددکاران با سالمندان و افراد بیمار و ارائه آموزش‌های لازم برای آنان، تعطیلی جلسات آموزشی و توقف اردوهای فرهنگی، تفریحی و زیارتی و اطلاع رسانی پیامکی توصیه های بهداشتی از جمله این موارد است.
او بار دیگر رعایت بهداشت و پیشگیری و عمل به توصیه های بهداشتی و پرهیز از استرس و اضطراب در کنار حفظ آرامش را از عوامل مهم پیشگیری از این ویروس منحوس عنوان کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار