اکیپ‌های هلال احمر زنجان با حضور در خیابان های شهر موارد بهداشتی پیشگیری کرونا را به مردم هشدار می دهند

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد پنج اکیپ هلال احمر از امروز با حضور در خیابان‌های شهر زنجان، موارد بهداشتی جلوگیری از شیوع کرونا را به مردم هشدار می دهند تا در خانه بمانند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اکیپ‌های هلال احمر زنجان با حضور در خیابان های شهر موارد بهداشتی پیشگیری کرونا را به مردم هشدار می دهند

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، شهرام میرزایی در این خصوص گفت: سازمان جهانی بهداشت در سرتا سر دنیا به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نام"کوید-۱۹" (COVID-19) است.
او تاکید کرد: ویروس COVID-19 هنوز در حال مبتلا کردن افراد زیادی در چین و شیوع در کشورهاست و این نوع ویروس کرونا در ایران هم در حال پراکنده شدن است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تلاش هستیم با ارائه آموزش‌های مورد نیاز عموم شهروندان را در خصوص پیشگیری از شیوع آن و رعایت مواردی که باید انجام دهند، آگاه کنیم.
میرزایی اظهار کرد: به همین منظور و با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر در حوزه آموزش، دوره آموزش حضوری برای 370 نفر از کارکنان، اعضای جوانان و داوطلبان در سطح شعب هلال حمر استان برگزار شد.
او خاطرنشان کرد: در زمان حاضر نیز در تلاش هستیم تا توسط پنج تیم شامل نیروهای امداد و خودروها روزانه از ساعت 10 الی 13 ظهر و 16 الی 20 شب، هشدارهای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را برای شهروندان اطلاع رسانی کنیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این اقدام با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در خیابان‌ها و معابر پرتردد شهر زنجان انجام می شود.
میرزایی تاکید کرد: در این پیام‌ها، تیم‌های امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان در کوچه و خیابان‌های شهر نسبت به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن را به مردم به طور مستمر هشدار می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد که از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کرده و در خانه بمانند.
او اضافه کرد: حضور شهروندان در بازار، پاساژها، دیگر مراکز خرید و تجمع‌های زیاد آن‌ها شرایط انتقال راحت ویروس را ایجاد می‌کند، بنابراین شهروندان باید تا حد امکان در منزل مانده خارج نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار