درخواست عضو شورای شهر تهران برای ساخت المان ایثارگری کادر پزشکی

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که المانی از ایثارگری کادر پزشکی در این ایام ساخته شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
درخواست عضو شورای شهر تهران برای ساخت المان ایثارگری کادر پزشکی

زهرا صدراعظم نوری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در توضیح طرح پیشنهادی خود گفت: جامعه پزشکی و همچنین کادر درمانی در مدت بحران ویروس کرونا در مراکز درمانی حضور یافته و با از خودگذشتگی و تلاش های مجدانه به نجات جان شهروندان تهرانی پرداخته و ایثار کردند.

وی افزود: همه مردم قدردان رشادت های این عزیزان هستند و شهرداری هم باید این قدردانی را در قالب ساخت یک المان و در راستای پاسداشت و تقدیر از مجاهدت و تلاش آنان پاس بدارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری باید با همکاری هنرمندان و مجسمه سازها یک تندیس در خور این ایثارگری طراحی کرده و پس از ساخت در یکی از مکان های عمومی و پرتردد نصب شود تا یاد فداکاری آنها همیشه گرامی داشته شود.

صدراعظم نوری گفت: یادمان نرود که البته در همین ایام عزیزان ما در خدمات شهری و حوزه مدیریت شهری هم اقدامات ویژه ای انجام دادند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: این عزیزان با رشادت اقدام به جمع آوری پسماندها کرده و تهران را تمیز می کنند و در خط مقدم این اقدام قرار دارند که باید از آنها هم تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار