پیام تسلیت رئیس سازمان آموزش و پرورش استنثایی به مناسبت درگذشت محمد رضا راه چمنی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت درکذشت محمد رضا راه چمنی رئیس اسبق سازمان بهزیستی و نماینده اسبق مجلس پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان آموزش و پرورش استنثایی به مناسبت درگذشت محمد رضا راه چمنی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، متن پیام سید جواد حسینی به شرح زیر است:

«کسی کو نکو نام میرد همی

زمرکش تاسف خوردعالمی

خبر درگذشت پزشک سیاست ورز و متعهد دوست و برادر عزیزم جناب آقای دکتر محمدرضا راه چمنی که بسیار نابهنگام و ناباورانه بود موجب تاثر وتامل اینجانب گردید.

او انسانی متدین و متواضع در رفتار، خستگی ناپدیردرامور اجرایی بود. دکتر راه چمنی که افتخار ۴ دوره نماینده گی برای مردم شریف دیار همیشه سربدار را درکارنامه پر افتخار خود داشت درعمل ثابت نمود؛ که سیاستمداری حاذق در عرصه سیاست با منشی معتدل ودر عین حال عمیق بود

ملت شریف ایران و خصوصا مردم فهیم سبزوار خدمات دلسوزانه ومجدانه او را درمسولیت ۴ سال ریاست سازمان بهزیستی و چهاردوره نمایندگی مجلس از خاطر نخواهند برد.

آری

بدین رواق زبرجدنوشته اند به زر

که‌جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

بدون شک دکتر راه چمنی پیشرو مدیران سالم و پرتلاش و خوش فکری بود که نسل های بعدی مسوولین و دست اندکاران شهرو دیار سبزوارمدیون زحمات و رهنمودهای اویند و خدماتش را هیچگاه از خاطر نخواهند برد.

بدین وسیله تاسف و‌تالم خود را از رحلت آن انسان فرهیخته و کم نظیر اعلام و‌برای آن مرحوم آرزوی علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر جزیل و برای تمام دوست داران و مردم شریف سبزوار نیز آرزوی سلامت و عزت و سربلندی دارم.

باشد که سلامت نفس،‌ پشتکار و تفکر آن مرد بزرگ فراروی دوستداران و‌همه ما که آرزوی سر بلندی وطن و زادگاهمان را داریم قرار گیرد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار