لزوم اطلاع رسانی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی به خانواده ها از مسیر دانش آموزان

مشهد(پانا)- در جلسه کمیته مدیریت عملکرد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی به خانواده ها از مسیر دانش آموزان تاکید شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اطلاع رسانی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی به خانواده ها از مسیر دانش آموزان

به گزارش روابط عمومی این کمیته، قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این جلسه گفت: تمرکز بر مدیریت بحران یک اصل است و باید از موازی کاری جلوگیری شود.

او در ادامه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان را به عنوان دبیر کمیته مدیریت عملکرد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در آموزش و پرورش منصوب کرد و گفت: هماهنگی میان معاونت ها و حوزه ها بسیار مهم است و تمامی وظایف، تکالیف و دستورالعمل ها توسط این معاونت به تمامی حوزه ها ابلاغ خواهد شد.

خدابنده تصریح کرد: طی هفته گذشته مقداری سرانه بهداشتی به مدارس استان واریز شد و مبلغ دیگری را نیز قبل از بازگشایی مدارس مجددا واریز خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: در زمینه آموزش مجازی دانش‌آموزان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و با وجود تعطیلی مدارس، آموزش استمرار دارد که این مهم جز با همت و تلاش همه مدیران، معلمان و دبیران استان محقق نمی شد.

او در پایان گفت: استان خراسان رضوی دارای بیش از شش میلیون نفر جمعیت است و مردم باید بیشتر به دستورات و توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه علوم پزشکی استان توجه نمایند تا این بیماری زودتر ریشه کن شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار