«کارساز» نوروزی شد

تهران (پانا) - مسابقه جدید تلویزیون برای یافتن ایده های برتر با نام «کارساز» تجربه ای جدید از تیم «خانه ما» است که از 24 اسفند از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
«کارساز» نوروزی شد

به گزارش روابط عمومی این برنامه، «کارساز» به کارگردانی مشترک احسان عمادی و امین کفاش زاده مستندمسابقه‌ای است که با موضوع کارآفرینی و کسب‌وکارهای نوآفرین در استودیو نوبین تولید شده است.

این مسابقه که شرکت کنندگان آن از بین دانشجویان و کارآفرینان انتخاب شده اند، اردیبهشت تا تیر ماه سالجاری تولید شده و ساختاری کاملا متفاوت با برنامه های مشابه پیش از خود دارد.

«کارساز» مثل دیگر تجربه های تلویزیونی صرفا به ارائه ایده از سوی ایده‌پردازان یا مالکان کسب‌وکار خلاصه نمی شود و پس از دو قسمت ابتدایی با همین موضوع، در قسمتهای بعدی هم این ایده‌ها به مرحله تولید می رسند و هم توسط داوران مسابقه ارزیابی خواهند شد.

شرکت کنندگان از بین 20 گروه انتخاب شده اند و 6 گروه منتخب با راهنمایی مربیان، به شکل متمرکز روی ارائه طرح یا ایده اولیه خود کار می‌کنند تا درنهایت از بین‌شان سه گروه انتخاب شوند. از این مرحله به بعد، برنامه از فضای استودیویی خارج می‌شود و شاهد تلاش شرکت کنندگان برای به ثمر رسیدن ایده هایشان خواهیم بود.

فرزین فردیس، محسن باستانی و علی اصغر سعدآبادی سه مربی تحصیل‌کرده، زبده و باتجربه در حوزه کسب‌وکارهای نوآفرین هستند که داوری این مسابقه را برعهده دارند.

«کارساز» تولید جدید استودیو نوبین از شنبه 24 اسفند هر شب ساعت 21 در 10 قسمت از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 9 صبح بازپخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار