فرماندار اسلامشهر: ضرورت پرهیز از ایجاد شکاف بین رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان خواست تا از انتشار مطالبی که باعث ایجاد شکاف بین رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا می شود، پرهیز کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: ضرورت پرهیز از ایجاد شکاف بین رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: تمامی اقداماتی که در سطح شهرستان در جهت مقابله با ویروس کرونا توسط دستگاههای مختلف صورت می گیرد بر اساس تصمیمات ستاد فرماندهی مقابله با ویروس کرونا و ستاد فرعی شهرستان در حال انجام است.

او در ادامه با بیان اینکه بر اساس تقسیم کاری که در شهرستان اسلامشهر انجام شده تمامی دستگاههای بخوبی تا امروز به وظایفشان عمل کرده اند افزود: شبکه بهداشت و درمان، مراکز بیمارستانی، بخشداری ها، شهرداری ها، گروه های جهادی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و... همه در حال تلاش هستند تا از شیوع این ویروس در شهرستان پیشگیری شود.

رییس شورای تامین شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: انتشار هرگونه شایعه یا مطلب کذب و بی اساس و تلاش برای ایجاد شکاف بین رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که باعث دلسردی این عزیزان خواهد شد از هیچ فردی در فضای رسانه ای و مجازی پذیرفتنی نیست و با فرد خاطی برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار